AudioBill Posted 21 november 2006 Report Share Posted 21 november 2006 Beste Mensen, Ik ben benieuwd of er al iemand is die de Wilson Audio Duette heeft gezien en gehoord, en wat vind je ervan? En is er ook maar ergens iets aan deze speaker dat de prijs een beetje rechtvaardigt? AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 21 november 2006 Report Share Posted 21 november 2006 Gezien wel, in de "HiFi+" vind 't wel schoon dingen! Wel veel geld voor surround speakers Veel zin om ze eens na te bouwen mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 21 november 2006 Report Share Posted 21 november 2006 Beste Mensen, Ik ben benieuwd of er al iemand is die de Wilson Audio Duette heeft gezien en gehoord, en wat vind je ervan? En is er ook maar ergens iets aan deze speaker dat de prijs een beetje rechtvaardigt? AudioBill Tja, ik heb nog niets van Wilson Audio gehoord, ik heb zelf de Proteus van Tony Gee (Wilson Audio Cub kloon) en als het geluid van deze luidspreker een beetje lijkt op het geluid van het origineel zit het met het geluid van het origineel vast wel goed. Maar de Duette ken ik niet. Het shijnt wel dat het afwerkingsniveau bij Wilson Audio onovertroffen is, wat een deel van het hoge prijsniveau kan verklaren. Over de vormgeving en het kleurgebruik; apart, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts