Ik heb mijn speakers (Magnat Motion) bij de door Jeroen bedoelde winkel gekocht (deze zit naast of vlak bij America Today, en tegenover de Dixons als ik mij niet vergis?). Ik was daar met mijn vader en broer, en werd eerlijk gezegd goed geholpen. Dit waren echter speakers van 150 gulden per stuk, ik heb ze uiteraard beluisterd maar heb niet in de luisterruimte gezeten etc. Maar ik kan me wel iets voorstellen bij je verhaal, het personeel van deze winkel is naar mijn mening 'normaal' maar komt daar zeker niet boven uit.
Onlangs ben ik met mijn broer van 14 (ik ben zelf 16)naar een audio winkel in mijn woonplaats (Roden)gegaan. Mijn broer en ik zijn beiden erg geinteresseerd in audio en we wilden dus gewoon eens rondkijken. De eigenaar stond op dat moment net een klant te helpen. Een 'hallo' jegens ons scheen er op dat moment niet af te kunnen. Mijn broer en ik keken rustig rond in de winkel, maar blijkbaar zagen wij er niet vermogend genoeg uit, want ook toen de klant weer weg was werden wij door het betreffende personeelslid genegeerd. Ik vind een dergelijke behandeling niet alleen getuigen van weinig respect, het getuigt ook nog eens van domheid. Ik zal namelijk nooit bij een dergelijke zaak mijn geld uitgeven. En op dit moment is 'mijn geld' dan wel niet zo veel voor de audiowinkel-directeur, maar later misschien wel.
Veel positiever ben ik trouwens over Eringa geluid in Groningen. Ik ben daar al enkele malen binnen geweest met vrienden en elke keer worden we vriendelijk begroet, verteld waar de luister-ruimtes zijn en verzocht om toch vooral onze vragen te stellen. Zo hoort dat, blijkbaar weten deze mensen wel wat klantenbinding is.