Guest Hubertinus Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Gisteren nog eens op de site van Analogue Audio gekeken. Tot mijn verbazing zijn de prijzen daar aan de Spaceshuttle gehangen. Voorbeeld: 1,5 jaar geleden kocht ik de Audio Analogue Paganini voor 1395,= euro. Nu 1550 euro. Ga d'r maar aanstaan! Prijsstijging meer dan 11 %. Ook de andere producten zoals de hele AA reeks en de Unison Research producten zijn flink duurder geworden. Ik denk dat de Chinezen hard zullen gaan lachen. Misschien doen ze dat nu al... De Europese merken zijn schreeuwend duur en dat zal ze de das om doen. Kijk eens bij Phonosophie. Je weet niet welke prijzen je ziet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Uit de historie (niet alleen audio) zijn er echter ook genoeg voorbeelden bekend waar juist na een enorme prijsverhoging de omzet en winst omhoog gingen, simpel vanwege het feit dat een product hierdoor meer status kreeg en/of de consument dacht "het is duur" dus het zal wel goed zijn. Wat dat betreft weet je dus maar nooit welke uitwerking deze prijsverhoging heeft. Misschien lachen die Chinesen dus wel niet als laatste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Gisteren nog eens op de site van Analogue Audio gekeken. Tot mijn verbazing zijn de prijzen daar aan de Spaceshuttle gehangen. Voorbeeld: 1,5 jaar geleden kocht ik de Audio Analogue Paganini voor 1395,= euro. Nu 1550 euro. Ga d'r maar aanstaan! Prijsstijging meer dan 11 %. Ook de andere producten zoals de hele AA reeks en de Unison Research producten zijn flink duurder geworden. Ik denk dat de Chinezen hard zullen gaan lachen. Misschien doen ze dat nu al... De Europese merken zijn schreeuwend duur en dat zal ze de das om doen. Kijk eens bij Phonosophie. Je weet niet welke prijzen je ziet. Hubertinus Nou, daar heb jij dan geen pijn meer aan want je bent reeds voorzien. Prijs stijgingen van brandstoffen, energie, huishuur, openbaar vervoer, enzovoortsmeer. Gaan die aan jou voorbij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Was het maar waar Scat-man. Maar ik vind het toch veel. By the way, het zijn prima produkten hoor. Nou, die Chinezen lachen zowiezo. Want veel van die merken laten daar hun produkten maken. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Nou, die Chinezen lachen zowiezo. Want veel van die merken laten daar hun produkten maken. Hubertinus En niet alleen versterkers. Vrijwel alles wat je aan overig Europees merkproduct aan elektronica in huis hebt, van DECT telefoon tot modem enz, wordt in China geproduceerd. Zo slecht doen die Europeanen het nu ook niet hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts