Bats Posted 20 augustus 2006 Report Share Posted 20 augustus 2006 Ik heb een Novita 512MB MP3 speler (draagbaar) Kan ik deze aansluiten op mijn Denon UDRA 70 tuner/versterker? Zo ja Hoe? Bedankt alvast!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2006 Report Share Posted 20 augustus 2006 Heeft die speler een line-uitgang? Zo ja, dan kun je die aansluiten op een line-ingang van je Denon. Dan moet je waarschijnlijk wel een verloop kabeltje hebben, omdat de line-out van een draagbare speler meestal een mini-jack plug is, en de ingang van een versterker meestal (en in jouw geval zeker) een cinch- of tulp-plug is... Maar die kabeltjes zijn gewoon te koop (of te maken)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bats Posted 20 augustus 2006 Author Report Share Posted 20 augustus 2006 De MP3 speler heeft idd een miniplug en de Denon 2 ronde aansluitpunten voor bijvoorbeeld een DAT recorder. Rood en wit Hoe heet zo'n aansluiting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2006 Report Share Posted 20 augustus 2006 De MP3 speler heeft idd een miniplug en de Denon 2 ronde aansluitpunten voor bijvoorbeeld een DAT recorder. Rood en wit Hoe heet zo'n aansluiting? Die heten cinch, tulp of RCA aansluitingen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bats Posted 20 augustus 2006 Author Report Share Posted 20 augustus 2006 ok Duideijk Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts