Porcino Posted 11 augustus 2006 Report Share Posted 11 augustus 2006 Apheta Aan de zeer summiere beschrijving begin ik toch een lichte nieuwschierigheid te krijgen. Geen spandraad, geen ophangrubbers... spannend, klinkt haast te mooi om waar te zijn. Nu hopen dat ik dit element binnenkort een keer kan horen. (En dat het beter is dan zijn MM broertjes... ) Plaatje: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 Apheta Aan de zeer summiere beschrijving begin ik toch een lichte nieuwschierigheid te krijgen. Geen spandraad, geen ophangrubbers... spannend, klinkt haast te mooi om waar te zijn. Nu hopen dat ik dit element binnenkort een keer kan horen. (En dat het beter is dan zijn MM broertjes... ) Plaatje: kan niks zijn natuurlijk Misschien nu een kanaalongelijkheid van 4 dB i.p.v. 5 Rega kan zich beter alleen bezig houden met het maken van draaitafels! Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 12 augustus 2006 Author Report Share Posted 12 augustus 2006 Verwachte verkoopsprijs zal rond de 1025 euro ex BTW liggen, indien er alleen naar de koers wordt gekeken. Dan hebben ze een hoop te bewijzen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 Apheta Aan de zeer summiere beschrijving begin ik toch een lichte nieuwschierigheid te krijgen. Geen spandraad, geen ophangrubbers... spannend, klinkt haast te mooi om waar te zijn. Nu hopen dat ik dit element binnenkort een keer kan horen. (En dat het beter is dan zijn MM broertjes... ) Plaatje: Het eerste MC element van Rega! Die zetten geen troep op de markt als ze eenmal overstag gaan! Op de komende VAD show zal waarschijnlijk wel met dit element gespeeld gaan worden. Wel leuk dat ze bij Rega aandacht hebben besteedt aan de geluidsmatige zaken die mij in een MC element nog al eens storen. Zal voor wat betreft geluid wel net zoiets zijn als bij de introductie van de Planet CD speler ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 Apheta Aan de zeer summiere beschrijving begin ik toch een lichte nieuwschierigheid te krijgen. Geen spandraad, geen ophangrubbers... spannend, klinkt haast te mooi om waar te zijn. Nu hopen dat ik dit element binnenkort een keer kan horen. (En dat het beter is dan zijn MM broertjes... ) Plaatje: Het eerste MC element van Rega! Die zetten geen troep op de markt als ze eenmal overstag gaan! Op de komende VAD show zal waarschijnlijk wel met dit element gespeeld gaan worden. Wel leuk dat ze bij Rega aandacht hebben besteedt aan de geluidsmatige zaken die mij in een MC element nog al eens storen. Zal voor wat betreft geluid wel net zoiets zijn als bij de introductie van de Planet CD speler ? wat stoort jouw soms aan het geluid van een mc element robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts