Jump to content

Meetgroep !

Haudio
 Share

Recommended Posts

Beste Meetgroep,

Graag zou ik willen weten welke formule je moet gebruiken om exact elke eff.massa te kunnen bepalen van een arm.

Want de enertia speelt een grote rol, natuurlijk ook het totale gewicht en totale lengte, natuurlijk het gewicht van het element moet niet vergeten worden.

De compliance die verschillend is per element , zal hier en daar roet in het eten gooien,het soortelijk gewicht van de arm , de afstand van het contragewicht ten opzichte van het draaipunt ,het soortelijk gewicht van het contragewicht etc.

Wie kan mij het exact vertellen.

MvG,

Haudio

Beste Meetgroep,

Graag zou ik willen weten welke formule je moet gebruiken om exact elke eff.massa te kunnen bepalen van een arm.

Want de enertia speelt een grote rol, natuurlijk ook  het totale gewicht en totale lengte, natuurlijk het gewicht van het element moet niet vergeten worden.

De compliance die verschillend is per element , zal hier en daar roet in het eten gooien,het soortelijk gewicht van de arm , de afstand van het contragewicht ten opzichte van het draaipunt ,het soortelijk gewicht van het contragewicht etc.

Wie kan mij het exact vertellen.

MvG,

Haudio

Haudio,

Ik denk dat je met