migailov Posted 6 maart 2006 Report Share Posted 6 maart 2006 Hoi, Als eerste post op dit forum: een probleem waar ik sinds enkele weken mee kamp. Mijn Yamaha RX-V620RDS produceert sinds kort een soort ruis in de achtergrond die lijkt op knisperend papier. Als hij in stereo modus staat dan is er niks te horen, mits er van een analoge bron gespeeld wordt. Als er een digitale bron (optisch) gebruikt wordt of er een DSP programma geactiveerd wordt voor surround dat is er de ruis te horen. Wanneer het volume redelijk opgevoerd wordt dan wordt de ruis echt goed hoorbaar, heel storend bij het kijken van films dus! Ik heb al gemaild met de yamaha klanten service en gebeld met het nederlandse reparatie bedrijf http://www.menho-esm.nl/ en die vertelt dat ik het apparaat wel ter reparatie aan kan bieden, uiteraard. Aangezien ik helemaal in Enschede woon en het reparatie bedrijf in de buurt van amsterdam is, wil ik toch eerst kijken wat mijn opties zijn. En ook heb ik het vermoeden dat bij een mogelijke reparatie de kosten redelijk snel uit de pan zullen rijzen. Is er iemand die bekend is met het probleem wat ik geschetst heb? En is er mogelijk zelfs iemand die er mogelijk een oplossing voor weet? Michiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts