rienberends Posted 1 december 2005 Report Share Posted 1 december 2005 Hebben veel/alle v.v. een gewone line -out en een passive line out ? En zo nee, wat is de reden van de fabrikant om dit wel te doen? Overigens ,ik las op een site over de Mus. Fid. A1 dat dat in zijn tijd een linke versterker was.Behalve dat ie LOEIHEET wordt (ik heb zelf zijn 2 monoblock broertjes),waarin kan nog meer het gevaar schuilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 1 december 2005 Report Share Posted 1 december 2005 Gegroet, Volgens mij had de Sphinx Project 4 voorversterker een passieve en aktieve out. De passieve out kon je op een goede CD speler zetten, de rest voor apparaten met minder spanningafgifte (zoals tape - tuner). Ik ken geen monoblokken in de lijn A1 A2 A100. Ik heb eens een A100 verkocht, waarna er twee Tannoy D700 speakers mee zijn doorgebrand. En natuurlijk heb apparaat zelf naar de *lot*. Het scheen dat er verkeerd in geknutseld was (v Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 2 december 2005 Author Report Share Posted 2 december 2005 Gegroet, Volgens mij had de Sphinx Project 4 voorversterker een passieve en aktieve out. De passieve out kon je op een goede CD speler zetten, de rest voor apparaten met minder spanningafgifte (zoals tape - tuner). Ik ken geen monoblokken in de lijn A1 A2 A100. Ik heb eens een A100 verkocht, waarna er twee Tannoy D700 speakers mee zijn doorgebrand. En natuurlijk heb apparaat zelf naar de *lot*. Het scheen dat er verkeerd in geknutseld was (v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts