Jan100 Posted 18 november 2005 Report Share Posted 18 november 2005 Hallo, ik heb het voornemen een occasion voor- en eindversterker te kopen van het type E80ES. Wat vinden jullie ervan en wat zou een normale prijs zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 18 november 2005 Report Share Posted 18 november 2005 Donnnnnnnnn waar ben je? Wat de huidige 2e hands prijs is weet ik niet. Wel zijn het beide zeer goede (klinkende) producten. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
musfed Posted 19 november 2005 Report Share Posted 19 november 2005 http://cgi.benl.ebay.be/SONY-zeer-zeldzame...0QQcmdZViewItem De laatste prijs van Ebay. EUR 128,50 Niet echt veel lijkt me voor de zo geroemde ES serie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 20 november 2005 Report Share Posted 20 november 2005 jan100 onder het onderwerp over vintage apparatuur staan links naar sites over de ES serie. niet over de prijs maar misschien toch interessant als je een ES wilt aanschaffen? daar staat ook dat bij de versterkers van voor 1997 de japanners vergeten zijn te luisteren en pas na '97 ze hun leven gebeterd hebben. En de E80ES is van... voor die tijd. Maar goed, dat beweerd de maker van de site, voor wat dat waard is. overigens wie weet er iets van de 3000es serie? staat een gelikt setje te koop op het net met cd, amp en tuner Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 20 november 2005 Report Share Posted 20 november 2005 Ga niet te veel af op meningen van anderen maar luister zelf en oordeel zelf. Voor je het weet laat je een juweeltje staan omdat iemand ooit van mening was dat de Japanners pas in 1997 in staat waren hun oren te laten uitspuiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 20 november 2005 Report Share Posted 20 november 2005 Donnnnnnnnn waar ben je? Wat de huidige 2e hands prijs is weet ik niet. Wel zijn het beide zeer goede (klinkende) producten. Groeten, Bas Ja daar ben ik en ja ik heb nog steeds 2 tan 80 es en de sony tae 80 es naar volle tevredenheid. Wat ze momenteel moeten kosten daar heb ik geen idee van maar zoveel kan dit niet meer zijn daar ze nu ook naar de 15 jaar toegaan . Het is maar wat de gek er voor geeft. Don Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts