[[Game]] Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 hallo iedereen, na wat praatjes met iemand die ik ken, ja die quotzak... ben ik nog eens gaan lezenop audiocube.nl. Daar worden van die voorversterkertjes die niet vertserken maar slechts het volume regelen aangeboden. Van die supermimalistische modellen, met alleen de allerbeste componenten erin die alleen het volume regelen en 4 ingangen en een uitgang hebben. "silver rock" Dit zijn de allerbestevoorversterkers op de markt omdat het geen voorversterker is... Nu kan ik die 6000 euro niet betalen, maar een simpelkastje bouwenmet een potentiometer voor volume controle maken kan ik wel... Is dat een idee, ipv van mn quad 34? Ik heb hulp van iemand die dat kastje goed kan maken.... wat denken jullie?? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Mail me. info@soundevolution.nl Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Mail me. info@sounddevolution.nl Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Geplaatst door Henrie: hahahahahaha Sound Polution Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 ik snap het niet waar moet ik nu naar emailen?? oh een grapje van henrie! game okee sebastiaan... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Beste Game. info@soundevolution.nl Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts