Guest mcgill Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 hoi, ik zit met de volgende vraag. Ik heb jbl lx800 mkII boxen. Deze hebben 4 ohm. Nu overweeg ik een nieuwe reciever te kopen, een marantz sr5000 ose. Deze kent een vermogen van 5x70 watt bij 8 ohm. Kan dit wel of zijn er betere alternatieven. Vorig jaar heb kocht ik te snel een kenwood receiver krf v7030d. Deze combinatie vind ik te weinig lage tonen geven. Dus de nieuwe receiver moet uitkomst bieden anders ben ik heel gauw blut. Wie heeft er een tip. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 juni 2001 Report Share Posted 1 juni 2001 Beste, Denon en NAD leveren beide meer vermogen ! NAD klinkt muzikaler. Denon levert meer vermogen. Dit in dezelfde prijsklasse. MfG Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mcgill Posted 2 juni 2001 Report Share Posted 2 juni 2001 bedankt voor de tip. Ik heb in dat geval dan qua uiterlijk toch voorkeur voor denon. Ik weet dat nad een goed geluid heeft, maar smaken verschillen denk ik. doei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts