[[Game]] Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 'krell en ml zijn patser dingen mooie afwerking maar als je binnenin kijkt, valt het zwaar tegen' 'netsnoeren vlechten en afschermen heeft bij 999999999 van de 100000000 apparaten geen zin, want wat er binnenin met de stroomm gebeurt verziekt de boel toch weer' 'kabels hebben geen inspelen nodig, in hele andere gevallen is het soms wel nodig en ook fysisch aan te tonen, maar als het bij kables om inspelen gaat, weet je dat het al niet klopt, het enige dat moet inspelen zijn de luistraars...' 'less is more' 'die silverbullit interlink, moet je afschermen' wat denken jullie hiervan?? het zijn uitspraken van iemand die ik ken, en heeeel erg hoog acht wat hifi betreft. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Beste, In ieder geval valt krell en ML van binnen niet tegen!. Techneuten die verstand hebben van voedingsschakelingen, zullen begrijpen waarom, en ook dat dat heel erg veel geld kost, dergelijke gereguleerde voedingen. Bullit plug moet je helemaal niet gebruiken, want ze zijn zoiezo kut. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Bullit plug moet je helemaal niet gebruiken, want ze zijn zoiezo kut. Groeten, Bas Dus eigenlijk Bull(sh)it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 De "less is more" uitspraak, daar kan ik me wel in vinden. Over de rest van de quotes heb ik niet echt een mening. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 okee, dat less or more kan iedereen zich wel in vinden, zo lets forget about that. btw, omdat ik alleen een cdspeler gebruik leek het de persoon die de quotes maakte, geen fout plan om mn cd rechtstreeks in de eindversterker te doen, met een potmetertje ertussen... daar nog ideen over? back to rest of the quotes...> Volgens hem, het ging over voedingen, en ik zal niet op de details ingaan (want die weet ik niet meer), waren er allerlei elegante manieren om met stroom inwendig om te gaan, maar maakt elke commerciele fabrikant zich schuldig aan kosten besparing daar waar het maar een beetje kan. Ook krell en ml... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Hai Game, Less is more is zeker geen foute uitspraak, van ML en Krell weet ik het niet. Ongetwijfeld mooie apparaten maar of je het eruit haalt in de Nl huiskamer? Ik ben in ieder geval voor de buis gevallen, maar als er ooit een een universele CD/DVD/SACD speler komt van die merken zou ik er best voor kunnen vallen. Voorlopig kan je daar echter het best van wegblijven. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Ik kan een heel eind mee komen in de beweringen. Ik geloof niet je geld beloond word met een evenredig goede machine. Maar dat geld niet alleen voor krell of ML. Voor dat geld hadden er wel meer elkos in kunnen zitten bv. Ik ben 't er mee eens dat alles aangepakt moet worden. Dus ook de bekabeling in de apperatuur. Daarom ben ik daar ook (nog) niet aan begonnen. (eerst die sony-pre weg) Maar het snoer zelf aanpakken is in iedergeval al iets. Leuk om eens naar de phychische kant van kabels te kijken. Als je een kabel koopt van 1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 hij heeft wel een goede manier uitgelegd om af te schermen. Dat zal ik ook niet laten. maar waarom is 'less is more' krom? Wat vinden jullie van mijn potmeter plannen?? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Welke potmeterplannen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 "Less is more" is daarom krom omdat dat eindeloos is. Niemand weet wat less is en wat more is. Wat tellen we? Het aantal soldeer verbingen, het aantal draadjes, het aantal printen, het aantal elco's of het aantal muleculen van apparaat? In een magnetron zit ook een microcontroller met heel wat regels softwarecode. Als je die er uit haalt gaat ie ook niet beter werken. Bovendien is wat je thuis hebt staan aan audiospullen maar een heel klein stukje van een lange keten waar je al helemaal geen invloed op kan uitoefenen. Beter lijkt mij dan ook om te stellen: "Overdaad schaadt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Peter ik had 't niet duidelijker kunnen stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Hoi Game Ale je wat geld stop in de potmeter of stappen schakelaar dan heb je daar een prima passieve voorversterker aan. Maar ik denk wel dat je kabels meer gaan kleuren. Ook storing zal niet weggepoetst worden. Maar high-end - minimakistisch is het zeker. (goedkoop trouwens ook) Gewoon proberen dus. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 ook dat goedkoop aspect laat me niet onbewogen... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts