Alva Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Beste forumleden, een vorige poging een paar maand terug bracht niet veel respons, dus probeer ik het nog maar eens (met de inactiviteit v.h. Hifi.nl-forum is het hier toch een stuk drukker, dacht ik...?) : Zijn er onder jullie soms (ex-)eigenaars van de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 Zucht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain B Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Hoi Fons, Zelf draai ik al enige tijd met een Sphinx Project 10. In de loop der jaren veel versterkers beluisterd en in mijn bezit gehad. Er zijn een aantal produkten waar ik heel lyrisch over ben en dat is onder meer de Sphinx Project 10( en bekabeling van Audioplan). Ik ben van mening dat deze versterker heel veel in staat is, daar waar het gaat om het weergeven van muziek. Momenteel ben ik een fase terecht gekomen om met andere luidsprekerskabels te gaan experimenteren. De JK voldoen zeker goed, maar wellicht dat ik in de nabije toekomst een kabel tegenkom die net iets beter past in mijn set. Maar goed dit alles blijft een kwestie van smaak en uiteraard scheelt zoiets van persoon tot persoon. Wellicht dat je nog een aantal dingen wil weten. Succes in ieder geval. gr. Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 Beste MountainB, fijn dat je als pas geregistreerd lid onmiddellijk reageert! Ik heb intussen wel de indruk dat de Project 10 niet al te veel werd verkocht. Ik heb er anderzijds ook nog geen klachten van gehoord of gelezen. Enige ervaringen met gebalanceerd spelen? Met VrGr, Fons MDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain B Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Fons, Zou heel goed kunnen dat deze versterker mondjesmaat is verkocht. Vind ik op zich niet zo belangrijk. Met de gebalanceerd ingangen heb ik geen ervaringen. Als interlinks gebruik ik ondermeer de Siltech SQ 88 en 28 met de bijbehorende WBT pluggen. Dit tot volle tevredenheid. Dus? In mijn handtekening heb ik mijn set samengevat. Ik kan je melden dat ik uitermate tevreden ben en binnen mijn kenniskring positieve reacties heb mogen ontvangen. Gr. Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Fons met de Spons: Zucht... Beste Fons, Er zijn waarschijnlijk niet zoveel Project 10 bezitters actief op het forum. Wel enkele bezitters van de hogere range van Sphinx, Ome Henk en Audiopaul, beide hebben de Project v.v. 8/e.v. 18 en de Project 32 cd-speler die ook in mijn bezit is. Ikzelf heb met mijn apparaat geen klachten wat betreft betrouwbaarheid(heb jezelf niet helemaal in de hand), en over de klank zeker niet(daar heb ik hem voor gekocht ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Ruud: Beste Fons, Er zijn waarschijnlijk niet zoveel Project 10 bezitters actief op het forum. Wel enkele bezitters van de hogere range van Sphinx, Ome Henk en Audiopaul, beide hebben de Project v.v. 8/e.v. 18 en de Project 32 cd-speler die ook in mijn bezit is. Bedankt voor de reacties! Zal ik dan misschien toch maar wat doorsparen tot ik een Project 8/18 vind in "Tweedehands"...Misschien draag ik daartegen wel een lange grijze baard Met VrGr Fons MDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts