Jump to content

Nieuwe releases


Viking
 Share

Recommended Posts

  • Members

Geen idee of er nog interesse naar is, maar ik kreeg een mailtje van Recordfriend betreffende het nieuwe album van Donald Fagen, Morph The Cat...

 

B000E5N62U.03.LZZZZZZZ.jpg

 

...dat deze op 25 april op dubbel-lp verschijnt, en dat dit HET audiofiele album van 2006 gaat worden. Je kunt hem dus van te voren reserveren daar hij weer beperkt gaat worden uitgegeven. Zelf heb ik hem dus maar besteld, voor eventuele liefhebbers, hier is de link... Morph The Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ja, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook op cd..., dus ???

 

Het ging mij er meer om dat dit weer zo'n beperkte oplage gaat worden, en was dit gewoon vriendelijk bedoeld. Analoog liefhebbers worden maar wat te vaak teleurgesteld omdat een album alweer is uitverkocht...

Link to comment
Share on other sites

Ja, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook op cd..., dus ???

 

Het ging mij er meer om dat dit weer zo'n beperkte oplage gaat worden, en was dit gewoon vriendelijk bedoeld. Analoog liefhebbers worden maar wat te vaak teleurgesteld omdat een album alweer is uitverkocht...

Ik heb hem ook maar ff besteld voor hij weg is ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Leverbaar vanaf 19 (?) april...

 

B000EQINQS.01.LZZZZZZZ.jpg

 

Sara K. - Hell Or High Water

 

...zal in het high-end segment wel weer een bestseller worden, ik hoop alleen dat het nu weer om de muziek gaat, en niet om de opname.

Blijkbaar komt er voorlopig alleen een hybride SACD, ik heb nog geen andere muziekdragers voorbij zien komen...

Link to comment
Share on other sites

De nieuwe Tool gaat nu op 28 april verschijnen...

Dan 'moet' je eerst de nieuwe The Gathering dus nog kopen ;)

thumbnail.asp?FileName=C:\Inetpub\wwwroot\progarchives.com\progressive_rock_discography_covers\1618\cover_01920432006.jpg

The Gathering - Home

 

Release: 15 april!

Lijkt me ook wel interessant... :cool2:

En, heb je 'm al gehoord? Ik wel, ik heb 'm al gekocht namelijk ;) Hij is goed, maar wel weer ff wennen t.o.v. de vorige... :)

Link to comment
Share on other sites

Leverbaar vanaf 19 (?) april...

 

B000EQINQS.01.LZZZZZZZ.jpg

 

Sara K. - Hell Or High Water

 

...zal in het high-end segment wel weer een bestseller worden, ik hoop alleen dat het nu weer om de muziek gaat, en niet om de opname.

Blijkbaar komt er voorlopig alleen een hybride SACD, ik heb nog geen andere muziekdragers voorbij zien komen...

Is al reeds leverbaar, hoor! Heb hem nu al drie weken in huis.

Link to comment
Share on other sites

  • Members
Leverbaar vanaf 19 (?) april...

 

B000EQINQS.01.LZZZZZZZ.jpg

 

Sara K. -  Hell Or High Water

 

...zal in het high-end segment wel weer een bestseller worden, ik hoop alleen dat het nu weer om de muziek gaat, en niet om de opname.

Blijkbaar komt er voorlopig alleen een hybride SACD, ik heb nog geen andere muziekdragers voorbij zien komen...

Is al reeds leverbaar, hoor! Heb hem nu al drie weken in huis.

Dat dacht ik ook, maar door de vermelde datum op de diverse sites..., vandaar ook het vraagteken tussen haakjes...

 

Hoe is hij eigenlijk? Ik hoop beter als de vorige? Hoe mooi die ook was opgenomen, na een keer of 3 draaien was ik hem echt wel zat.

Link to comment
Share on other sites

'k heb hem ook in bestelling staan (via VelvetMusic)

daar heb ik hem ook besteld

Heb jij deze info ook gehad?

 

"Deze 2-LP versie van de nieuwe DONALD FAGEN lijkt op het eerste gezicht een relatief lange levertijd te hebben. Op de eerste plaats is hij nog niet gereleased. De release staat gepland voor 25 april (in de V.S.). We hebben hem voorgenoteerd en zullen hem rond de releasedatum toegestuurd krijgen.

 

Daarnaast is hij op dit moment alleen beschikbaar als import. Hij staat dus in bestelling, maar helaas kunnen we geen toezeggingen doen wat betreft de levertijd van imports. We kunnen slechts aangeven dat de gemiddelde levertijd van imports zo'n 20 werkdagen is (vanaf de releasedatum) . Letwel: Dat is gemiddeld. Het kan daarom mee- maar helaas ook tegenvallen."

Link to comment
Share on other sites

De nieuwe Tool gaat nu op 28 april verschijnen...

Dan 'moet' je eerst de nieuwe The Gathering dus nog kopen ;)

thumbnail.asp?FileName=C:\Inetpub\wwwroot\progarchives.com\progressive_rock_discography_covers\1618\cover_01920432006.jpg

The Gathering - Home

 

Release: 15 april!

Lijkt me ook wel interessant... :cool2:

En, heb je 'm al gehoord? Ik wel, ik heb 'm al gekocht namelijk ;) Hij is goed, maar wel weer ff wennen t.o.v. de vorige... :)

Zojuist wat fragmenten gedownload en beluisterd. Ik moet zeggen dat ik wat ik tot nu toe heb gehoord, bloedmooi vind. Ik heb het album dus maar snel besteld.

Link to comment
Share on other sites

De nieuwe Tool gaat nu op 28 april verschijnen...

Dan 'moet' je eerst de nieuwe The Gathering dus nog kopen ;)

thumbnail.asp?FileName=C:\Inetpub\wwwroot\progarchives.com\progressive_rock_discography_covers\1618\cover_01920432006.jpg

The Gathering - Home

 

Release: 15 april!

Lijkt me ook wel interessant... :cool2:

En, heb je 'm al gehoord? Ik wel, ik heb 'm al gekocht namelijk ;) Hij is goed, maar wel weer ff wennen t.o.v. de vorige... :)

Zojuist wat fragmenten gedownload en beluisterd. Ik moet zeggen dat ik wat ik tot nu toe heb gehoord, bloedmooi vind. Ik heb het album dus maar snel besteld.

Heel goed! :D

Voor de fans van het oudere werk van The Gathering is het misschien niet zo interessant meer (maar dat is het dan al een tijdje niet meer), maar anderen zullen het wel mooi vinden. Ik vind eigenlijk alles van ze wel mooi. Maar m'n favoriet is How To Measure A Planet. Maar misschien wordt deze wel m'n favoriet... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik kende eigenlijk alleen maar het album Souvenirs wat ik ook erg mooi vind.

In dat geval zul je How To Measure A Planet (1998) wellicht ook wel mooi vinden. Nighttime Birds (1997) is ook wel mooi, maar dan moet je wel (ook) van wat steviger werk houden. Zo niet, dan kun je alles wat ze daar voor hebben uitgebracht ook wel links liggen... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik ken alleen Always (1993). Dat vond ik gaaf. Vooral om in de bus te draaien waarmee we (eerstejaars als introductie) naar een duf oord gingen om elkaar te leren kennen. En op de B-kant Tool (Undertow). Ik was de enige die cassettebandjes meegenomen had, en de enige met lang haar... Veel vrienden gemaakt toen.

 

Groet,

Jacco

Link to comment
Share on other sites

Ik ken alleen Always (1993). Dat vond ik gaaf. Vooral om in de bus te draaien waarmee we (eerstejaars als introductie) naar een duf oord gingen om elkaar te leren kennen. En op de B-kant Tool (Undertow). Ik was de enige die cassettebandjes meegenomen had, en de enige met lang haar... Veel vrienden gemaakt toen.

 

Groet,

Jacco

Always... Ja die heb ik ook en die is inderdaad wel cool. Maar ook wel gedateerd inmiddels. Mandylion staat nog steeds als een huis trouwens :)

Link to comment
Share on other sites

(toekomstige) Nieuwe release:

 

 

LONDEN (ANP) - Singer/songwriter Neil Young (60) heeft een album opgenomen waarop hij uithaalt naar het oorlogsbeleid van de Amerikaanse president Bush. Op Living With War staan tien nummers, waaronder Impeach the President (zet de president af). Dat meldde de BBC.

 

Volkskrant 18-04-06

Link to comment
Share on other sites

Vooral om in de bus te draaien waarmee we (eerstejaars als introductie) naar een duf oord gingen om elkaar te leren kennen. En op de B-kant Tool (Undertow). Ik was de enige die cassettebandjes meegenomen had, en de enige met lang haar... Veel vrienden gemaakt toen.

 

Groet,

Jacco

:lol:

 

Bij ons was het "Meantime" van Helmet, vooral het titelnummer, dat vond men z

Link to comment
Share on other sites

Vooral om in de bus te draaien waarmee we (eerstejaars als introductie) naar een duf oord gingen om elkaar te leren kennen. En op de B-kant Tool (Undertow). Ik was de enige die cassettebandjes meegenomen had, en de enige met lang haar... Veel vrienden gemaakt toen.

 

Groet,

Jacco

:lol:

 

Bij ons was het "Meantime" van Helmet, vooral het titelnummer, dat vond men z

Link to comment
Share on other sites

'k heb hem ook in bestelling staan (via VelvetMusic)

daar heb ik hem ook besteld

Heb jij deze info ook gehad?

 

"Deze 2-LP versie van de nieuwe DONALD FAGEN lijkt op het eerste gezicht een relatief lange levertijd te hebben. Op de eerste plaats is hij nog niet gereleased. De release staat gepland voor 25 april (in de V.S.). We hebben hem voorgenoteerd en zullen hem rond de releasedatum toegestuurd krijgen.

 

Daarnaast is hij op dit moment alleen beschikbaar als import. Hij staat dus in bestelling, maar helaas kunnen we geen toezeggingen doen wat betreft de levertijd van imports. We kunnen slechts aangeven dat de gemiddelde levertijd van imports zo'n 20 werkdagen is (vanaf de releasedatum) . Letwel: Dat is gemiddeld. Het kan daarom mee- maar helaas ook tegenvallen."

deze info heb ik dus niet gehad :confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...