Scat-Man Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Hoi Ome Henk, dat heb ik ook niet gezegd. Maar als het tot op het laatste moment op het huidige bod van E 43 en nog een beetje blijft staan, dan moet je wel weten hoever je wilt gaan. Bijv. E 80,- Als je dit invoert kan het daar wel op uitkomen, maar ook op de E 45,- als verder niemand bied. Toch? Frank. p.s. Ik heb de ASR phonotrap te pakken gekregen. Frank, jij hebt het door. Wanneer je in alle redelijkheid een goede prijs hebt gekozen, kan ik je nog adviseren om net 1 cent meer te bieden Helaas wordt ook deze "tip" gemeengoed Of , doe eens dik , gooi er 10 % bovenop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Van Harte met je Mini Basis Frank Je hebt de 2e keer trouwens meer geboden dan de 1e keer De tweede was ook 2 jaar jonger dan de eerste. Kennis van prijzen is inderdaad makkelijk, en in dit geval was het tweede hogere bod in dit geval gelukkig niet te hoog. Bijna E 200,- onder de nieuwprijs voor een object van een half jaar oud. Mij is het in ieder geval waard. Groet: Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Van Harte met je Mini Basis Frank Je hebt de 2e keer trouwens meer geboden dan de 1e keer De tweede was ook 2 jaar jonger dan de eerste. Kennis van prijzen is inderdaad makkelijk, en in dit geval was het tweede hogere bod in dit geval gelukkig niet te hoog. Bijna E 200,- onder de nieuwprijs voor een object van een half jaar oud. Mij is het in ieder geval waard. Groet: Frank. Ben een klein beetje jaloers haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Ik heb hem nog niet, maar ben zeer benieuwd. En altijd welkom om een keer te komen luisteren. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Wanneer je in alle redelijkheid een goede prijs hebt gekozen, kan ik je nog adviseren om net 1 cent meer te bieden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 27 november 2005 Report Share Posted 27 november 2005 Je moet wel een heel groot liefhebber van de Beatles zijn, wil je dit soort bedragen aan een (dubbel) elpee uitgeven Beatles - The white album En dan maar hopen dat het een goede testpressing is These have never been out of the inner sleeves except to check the numbers and now to take the photos. To the best of my knowledge they have never been near a turntable or cartridge, and thus never played. Mobile Fidelity Sound Labs Test Pressing WHITE ALBUM The Beatles MFSL 2-072 A2, B5, MFSL 2-072 C4, D2 Shipping & handling includes insurance... Zwart kijkerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 27 november 2005 Report Share Posted 27 november 2005 Hoe moeilijk zou het zijn om zo iets te vervalsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 27 november 2005 Report Share Posted 27 november 2005 Zwart kijkerd. 'T zijn niet voor niets testpressings Ben anders heel erg blij met de testpressings in mijn platenbak. Van het web gekocht,afgegaan op de door de verkoper opgegeven rating. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts