Jump to content

Recensies 180/200gram lp's

Manus
 Share

Recommended Posts

Hoi Ome Henk, dat heb ik ook niet gezegd. ;)

Maar als het tot op het laatste moment op het huidige bod van E 43 en nog een beetje blijft staan, dan moet je wel weten hoever je wilt gaan. Bijv. E 80,-

Als je dit invoert kan het daar wel op uitkomen, maar ook op de E 45,- als verder niemand bied. Toch?

Frank. :lol:

p.s. Ik heb de ASR phonotrap te pakken gekregen.

Frank, jij hebt het door. ;)

Wanneer je in alle redelijkheid een goede prijs hebt gekozen, kan ik je nog adviseren om net 1 cent meer te bieden ;) Helaas wordt ook deze "tip" gemeengoed :rolleyes:

Of , doe eens dik , gooi er 10 % bovenop. ;)

Van Harte met je Mini Basis Frank B) Je hebt de 2e keer trouwens meer :rolleyes: geboden dan de 1e keer ;)

De tweede was ook 2 jaar jonger dan de eerste.

Kennis van prijzen is inderdaad makkelijk, en in dit geval was het tweede hogere bod in dit geval gelukkig niet te hoog. Bijna E 200,- onder de nieuwprijs voor een object van een half jaar oud.

Mij is het in ieder geval waard. :rolleyes:

Groet: Frank. :rolleyes:

Van Harte met je Mini Basis Frank B) Je hebt de 2e keer trouwens meer :rolleyes: geboden dan de 1e keer  ;)

De tweede was ook 2 jaar jonger dan de eerste.

Kennis van prijzen is inderdaad makkelijk, en in dit geval was het tweede hogere bod in dit geval gelukkig niet te hoog. Bijna E 200,- onder de nieuwprijs voor een object van een half jaar oud.

Mij is het in ieder geval waard. :rolleyes:

Groet: Frank. :rolleyes:

Ben een klein beetje jaloers haha

• 3 months later...
Je moet wel een heel groot liefhebber van de Beatles zijn, wil je dit soort bedragen aan een (dubbel)  elpee uitgeven  :o

Beatles - The white album

En dan maar hopen dat het een goede testpressing is :rolleyes:

beatles6ii.jpg

These have never been out of the inner sleeves except to check the numbers and now to take the photos. To the best of my knowledge they have never been near a turntable or cartridge, and thus never played.

Mobile Fidelity Sound Labs

Test Pressing

WHITE ALBUM The Beatles

MFSL 2-072 A2, B5,

MFSL 2-072 C4, D2

Shipping & handling includes insurance...

Zwart kijkerd. :D