Guest Huub Derkx Posted 26 september 2003 Report Share Posted 26 september 2003 PMC TB2 1295 euro. Is het grotere monitor model. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 26 september 2003 Author Report Share Posted 26 september 2003 Geplaatst door RALF:ik ben uiteraard zeer tevreden over de Jm lab Electra 906S, maar het kan altijd beter ben daarom een zelfbouwluidspreker uit de Hobby Hifi aan het bouwen , de Phonix deze heeft dezelfde woofer en tweeter als de 906 maar zit in een kast met 30 liter inhoud ik ga deze speakers actief aansturen en icm een Behringer Ultracurve deq 2496 moet dit geweldig gaan klinken tevens wil ik er voor het laag een sub bijbouwen met een 11 inch W conus heb je de nieuwe Jm lab Utopia al gehoord die met de berrylium tweeter en dezelfde basmid als de 906, klinkt ech fantastisch Ralf Beter kan zeker , maar veel minder ook Nee de Utopia heb ik niet gehoord en wil ik ook niet horen Ze zijn trouwens vandaag eindelijk binnen gekomen in mijn uitvoering .......... nu nog even inspelen groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 26 september 2003 Report Share Posted 26 september 2003 na een week komen ze pas echt tot leven dus nog even geduld met welke versterker speel je eigenlijk ? Ralf Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 26 september 2003 Author Report Share Posted 26 september 2003 Geplaatst door RALF:na een week komen ze pas echt tot leven dus nog even geduld met welke versterker speel je eigenlijk ? Ralf Unison Research Unico hybridebak , Teac VRDS10, Thorens TD147 en een Audio Quest Midnight II aan de 906 . groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 28 september 2003 Author Report Share Posted 28 september 2003 Geplaatst door RALF:na een week komen ze pas echt tot leven dus nog even geduld met welke versterker speel je eigenlijk ? Ralf heb er vanmiddag even Sade Lovers live opgezet brrrrrrrrrrrrrrrrr volgens mijn gevoel is de laag unit binnen 5 minuten hierop ingespeeld de 906 blijft er wel perfect strak onder terwijl het laag door je heen straalt Nooit gedacht van zo'n monitortje groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts