Andre Kel Posted 14 juni 2005 Report Share Posted 14 juni 2005 Hallo allemaal, Zag per toeval op een duitse site dat Vincent nieuwe mono blokken heeft, nl de sp998. Specificaties geven 50 wat in klasse A en 300 in ab aan 8ohm. Ze lijken qua uiterlijk op de ML33H ( nou niet gelijk grappig gaan doen (not!) door te zeggen dat ze alleen wat uiterlijk op de ML lijken, ze kosten ook een tiende deel), zien er erg goed uit. Kijk eens op www.gekohifi.de bij vor/endstufen. Mijn eigenlijke vraag is heeft iemand ze al eens gehoord, ben wel een beetje benieuwd en ga ook op zoek. Vraag me ook af of ze beter zijn dan de 991plus. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 14 juni 2005 Report Share Posted 14 juni 2005 niet gehoord, wel een test in het Duitse blad Stereo. prijskwaliteit 5 sterretjes, en absoluut niveau ook knap hoog. als u een kopie wil van de recensie: doe even adres of fax in een persoonlijk berichtje? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 14 juni 2005 Report Share Posted 14 juni 2005 ze worden wel steeds groter Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 14 juni 2005 Report Share Posted 14 juni 2005 there's no substitute for cubic inches .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 14 juni 2005 Author Report Share Posted 14 juni 2005 Hallo Ja ik zag het net op de Stereo site. Kan alleen niet wennen aan hun punten systeem. Maar als je het verglijkt met stereo play en audio kom je bij Stereoplay op zo'n 57 punten en bij Audio op zo'n 110 punten uit. Verglijk je dan de rest van wat daar weer tussen staat kan je in ieder geval stellen dat het een goede aankoop is voor dat geld. Maar punten zeggen niet alles, je moet ze denk ik eerst zelf horen. En dat gaan we zeker doen. Tja kleiner worden ze er niet op nee, maar dat is met kinderen ook??? Groet, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts