jepe! Posted 26 mei 2005 Report Share Posted 26 mei 2005 Mijn broer woont in Kazachstan. Daar slaat het sroomnet vaak uit. Ook soms korte stoten met hogere stroom. Nu is sindsdien zijn versterker alleen nog maar op half volume af te spelen. (philips dd versterker) Wet iemand toevallig waar dit aan kan liggen? In Kazachstan kunnen ze het probleem niet verhelpen. Is er toevallig een standaard probleem dat wordt veroorzaakt door deze stroomstoringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 29 mei 2005 Report Share Posted 29 mei 2005 Mijn broer woont in Kazachstan. Daar slaat het sroomnet vaak uit. Ook soms korte stoten met hogere stroom.Nu is sindsdien zijn versterker alleen nog maar op half volume af te spelen. (philips dd versterker) Wet iemand toevallig waar dit aan kan liggen? In Kazachstan kunnen ze het probleem niet verhelpen. Is er toevallig een standaard probleem dat wordt veroorzaakt door deze stroomstoringen? Ik ken de versterker helemaal niet maar het genoemde probleem heeft mogelijk te maken met een data verminking tgv de stroomstoring. Data verminking in de eeprom. ALS het een digitale versterker is !! In dat geval zal je in een service menu het een en ander moeten kunnen instellen maar vraag me niet waar en hoe in het service menu te komen. In het geval van een digitale versterker zou ik contact opnemen met PHILIPS de helpdesk of ze het weten is een tweede maar niet geschoten is altijd mis. Zit er geen reset op het apparaat? Is de versterker analoog van opbouw dan is er een schakeling defect geraakt al lijkt me dit heel onwaarschijnlijk maar met PHILIPS weet je het maar nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 30 mei 2005 Author Report Share Posted 30 mei 2005 Dank voor je hulp Don, Het is geloof ik een FR 960, dus een Dolby Digital versterker. Mag ik er van uitgaan dat die dus werkt met een chip? Ik zal Philips eens bellen. Meestal krijg je een call center en daar wordt je niet vrolijk van maar niet geschoten is altijd mis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts