JWV Posted 19 mei 2005 Report Share Posted 19 mei 2005 Ik vroeg me af of iemand bekend is met dit merk. Je hoort er zeer weining over (op de recensie van hifi.nl na). Ik ben toevalliger wijs in het bezit gekomen van de Vecteur Club 10 versterker en deze bevalt zeer goed. Mooi groot beeld, strakke plaatsing en zeer goede laagweergave, alleen een tikkeltje kil. Iemand misschien ervaring met de I-6.2 van dit merk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 mei 2005 Report Share Posted 19 mei 2005 Tony Gee heeft een Vecteur setje dacht ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
JWV Posted 19 mei 2005 Author Report Share Posted 19 mei 2005 Klopt, daar heb ik over gelezen op het Hifi.nl forum. daar was men rdelijk enthousiast. Her verbaast me dat je er niet meer over hoort. Het is echt een no-nonsense merk, mooie opbouw en gebruik van uitsluitend goede componenten. http://www.clofis.nl/nl/vecteur/vecteur.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts