Arne Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Ok, ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar niet zonder reden. Hoewel de breedbanders nog steeds niet af staan de spelen, is er hier toch een hoop gebeurd. Zo hebben we intussen en dochter en is om die reden de audio behoorlijk op het tweede plan gekomen. Ook omdat mijn vrouw en ik nu een werkkamer delen, dus is de ruimte er niet meer naar om alles goed op te stellen. Dat zijn ook de redenen waarom we vorige week een nieuw huis gekocht hebben. Daar heb ik dan ook weer een fatsoelijke zolderkamer tot mijn beschikking voor de apparatuur. Maar dan moet die wel opnieuw ingericht worden. Ik zou graag wat meer isoleren, zodat ik zeker weet dat de buren er geen last van hebben, maar hoe kan ik dat het beste doen? En er moet natuurlijk meer in de kamer. Een zeer uitgebreide boekenkast, een bureau met een aantal computers, nog wat losse spullen en dan natuurlijk de audio installatie. Idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts