Raymond a Posted 27 maart 2005 Report Share Posted 27 maart 2005 Beste medeforummers, ten eerste een prettig pasen. Ik heb een tijdje geleden gepost over de jmlab electra en deze speakers maakten een grote indruk. Omdat ik ook de chorus lijn van jmlab heb gehoord, was ik ervan overtuigd dat de cobalt serie de speaker moest worden als achterkanaal bij mijn infinity omega. Als center wilde ik dan de elektra 900 nemen, omdat de elektra zo goed als een zelfde klankbeeld heeft als de omega Nu heb ik sinds dit weekend (per toeval) om te proberen hoe het matched de xanadu 14al staan. En dit is toch ook wel een kandidaat en nu wordt het dus weer moeilijker van xanadu krijg ik binnenkort de center 10 thuis te horen en van jmlab de genoemde 900. Alleen de cobalts voor achter zijn niet zo snel thuis te krijgen. Ik kan dus in eerste instantie de 14 beluisteren met beide centers. Wat zou het beste klinken de jmlab combi of de xanadu? Of misschien wel de xanadu achter en de jmlab center? Het lastige is dat ik van jmlab nu alleen de center kan horen en eigenlijk aan de hand van het verschil in de centers hetzelfde verschil in de achterspeakers moet denken ik weet dat zelf luisteren de enige oplossing is maar ik ben alvast opzoek naar wat ervaringen van mensen die deze speakers kennen. groeten, Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts