Michel Posted 31 juli 2002 Report Share Posted 31 juli 2002 Ik kan bovenstaand element voor bijna niets in mijn Linn laten schroeven. Is een MC element met slechts 180 microvolt output. Verder weet ik er niets over en kan ik er ook niets over vinden. Goed? Niet goed? Kom ik met een dergelijke lage output in de knoop met een gewone (Creek) MC prepre? Wie helpt? N.B. Wie weet hoe de kwaliteit is van de standaard interlink die eraan vast zit? Lijkt een dikke coax met vergulde pluggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 31 juli 2002 Report Share Posted 31 juli 2002 Geplaatst door Michel:Ik kan bovenstaand element voor bijna niets in mijn Linn laten schroeven. Is een MC element met slechts 180 microvolt output. Verder weet ik er niets over en kan ik er ook niets over vinden. Goed? Niet goed? N.B. Wie weet hoe de kwaliteit is van de standaard interlink die eraan vast zit? Lijkt een dikke coax met vergulde pluggen... Toe maar Michel, jij hebt bijna een uniek element eentje met een vaste interlink Zonder gekheid, ik zou het gewoon proberen, tenminste als hij met de arm matcht, en bij die creek zijn vast wel enige instelmogenlijkheden naar ik aanneem(versterkingsfactor/impedantie), en die touwtjes kun je bij geschiktheid altijd nog eens wisselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 31 juli 2002 Author Report Share Posted 31 juli 2002 Geplaatst door Ruud: Toe maar Michel, jij hebt bijna een uniek element eentje met een vaste interlink Ha ha, die Ruud! Het elementje zal geen vaste interlink hebben, de Sondek echter wel. Je raad het vast al; een dikke coax met enz... Zonder gekheid, ik zou het gewoon proberen, tenminste als hij met de arm matcht, en bij die creek zijn vast wel enige instelmogenlijkheden naar ik aanneem(versterkingsfactor/impedantie), en die touwtjes kun je bij geschiktheid altijd nog eens wisselen. Ben ik met je eens. De vorige eigenaar speelt met een Sphinx prepre. Die mag ik er trouwens bij kopen voor € 400,-.b Zal wel verbetering geven tov de Creek OBH 9SE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts