quad and more Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Wie kan me een printje maken voor de volgende schakeling. De schakeling dient dubbel uitgevoerd te worden. Dus een mooie en werkende print die symetrisch is opgebouwd. Ik heb geen programma voor het ontwerpen van de printplaat zelf. Alle tips zijn welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Wie kan me een printje maken voor de volgende schakeling.De schakeling dient dubbel uitgevoerd te worden. Dus een mooie en werkende print die symetrisch is opgebouwd. Ik heb geen programma voor het ontwerpen van de printplaat zelf. Alle tips zijn welkom. Oh dat wil ik wel doen. Stuur het schema maar! Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 23 januari 2005 Author Report Share Posted 23 januari 2005 Het is bovenstaand schema Het toegepaste ic is een 8 polige dil Rest van de componten zij standaard 1/4 watt weerstanden. Stuur me even een pm dan regelen we de rest zo even verder af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Ik zie een een of ander reclame fototje Maar ik heb 't gevonden. Dat is wel heel karig! Ik neem aan dat er nog een voeding bij moet en de nodige ontkoppeling. Wil je de weerstanden smd 0805 of 1206 of standaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 23 januari 2005 Report Share Posted 23 januari 2005 Dit lijkt me meer op een audiobuffer schema Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts