Jump to content

Jasmine


Manus
 Share

Recommended Posts

Grappig. Ik kom net al surfend een mini-buizenversterker tegen van het Chinese merk Jasmine (2x5): de T200 Mini Multi-Media Tube Amplifier. Ook aan te sluiten op een usb-poort.

 

Kent iemand deze? Zijn er meer van dit soort versterkers?

Link to comment
Share on other sites

Versterker is inderdaad erg leuk en dan twee mooie kleine breedbanders aansluiten en dan is het goed toefen achter de computer. :rolleyes:B)

Alleen de prijs van bijna 400 Euro vind ik te veel voor mij. :(

 

Niet om je topic af te pakken of zo, maar vond dit ook wel erbij passen. Bij de moderne buizenversterkers. Ik zag vandaag in de Veronicagids een buizenversterker voor de iPod.

link

Best grappig, alleen kost het 3200 euro. :ph34r:

 

Dan toch liever de buizenversterker van Jasmine. :)

Link to comment
Share on other sites

Btw Plofkop, wat is jouw ervaring met Sense of Music? Moet daar toch eens langs.

Mijn ervaringen zijn heel positief, voor het gemak hier staat een verhaaltje over mijn bezoek.

Helemaal mee eens. Ik heb zelf de Xindak FS-1 luidsprekerkabels. Zijn fantastisch. Ook gekocht bij Senseofmusic.

Link to comment
Share on other sites

Versterker is inderdaad erg leuk en dan twee mooie kleine breedbanders aansluiten en dan is het goed toefen achter de computer. :rolleyes:B)

Alleen de prijs van bijna 400 Euro vind ik te veel voor mij. :(

 

Niet om je topic af te pakken of zo, maar vond dit ook wel erbij passen. Bij de moderne buizenversterkers. Ik zag vandaag in de Veronicagids een buizenversterker voor de iPod.

link

Best grappig, alleen kost het 3200 euro. :ph34r:

 

Dan toch liever de buizenversterker van Jasmine. :)

Ook leuk, maar ja die prijs. Enne, topic afpakken? Maakt mij niet uit, daar gaat het toch niet om?

Link to comment
Share on other sites

Die zijn wel wat overgevoelig dan. Ik heb helemaal geen gevoel bij m'n computer 'aan m'n bak hangen'... :rolleyes:

Eigenlijk is een buizenversterker juist ideaal voor digitale bronnen: een digitale bron veroorzaakt immers bergen digitale vervorming, die de boel 'kil' laat klinken, en zo'n buizenbak verzint er vervolgens het een en ander aan harmonische vervorming bij waardoor er een mooi warm sausje over het geheel wordt gegoten en het eindresultaat juist precies goed is! Het aantal buizen dat je dan moet gebruiken is natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van de digitale schakeling. Dus iemand met enorm veel buizen in z'n buizenbak heeft gewoon een slechte digitale bron! En de zogenaamde purist met een enkel single ended klasse A geschakeld buisje in z'n 'bak' heeft juist een heel goede digitale bron!

Link to comment
Share on other sites

Het aantal buizen dat je dan moet gebruiken is natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van de digitale schakeling. Dus iemand met enorm veel buizen in z'n buizenbak heeft gewoon een slechte digitale bron! En de zogenaamde purist met een enkel single ended klasse A geschakeld buisje in z'n 'bak' heeft juist een heel goede digitale bron!

Leuk bedacht, dus bij 16 bits heb je 16 buizen nodig en bij 24 bits 24?

 

:P:lol:;)

Link to comment
Share on other sites

Het aantal buizen dat je dan moet gebruiken is natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van de digitale schakeling. Dus iemand met enorm veel buizen in z'n buizenbak heeft gewoon een slechte digitale bron! En de zogenaamde purist met een enkel single ended klasse A geschakeld buisje in z'n 'bak' heeft juist een heel goede digitale bron!

Leuk bedacht, dus bij 16 bits heb je 16 buizen nodig en bij 24 bits 24?

 

:P:lol:;)

Zoiets ja ;):D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...