Audiopaul Posted 28 december 2004 Report Share Posted 28 december 2004 Als ik dan die huis tuin en keuken meetlat zie, heb ik zo mijn ernstige twijfels. Meten is weten en doe je uitsluitend met het goede gereedschap. Niet met rommel. Een meetlat is een meetlat, SME levert een soortgelijk tooltje mee van karton. Werkt prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 december 2004 Report Share Posted 28 december 2004 Als ik dan die huis tuin en keuken meetlat zie, heb ik zo mijn ernstige twijfels. Meten is weten en doe je uitsluitend met het goede gereedschap. Niet met rommel. Een meetlat is een meetlat, SME levert een soortgelijk tooltje mee van karton. Werkt prima! Moet je toch eens in een meetkamer kijken, hoe daar wordt gemeten. Meten met een h.t.e.k. meetlat is waardeloos. En afstellen met een kartonnen mal is belachelijk. Als je praat over het uiterste halen uit je apparatuur, zul je met werkelijk serieuze meetmiddelen moeten werken. Overigens zul wel moeten weten hoe met die meetmiddelen om te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 28 december 2004 Author Report Share Posted 28 december 2004 Als ik dan die huis tuin en keuken meetlat zie, heb ik zo mijn ernstige twijfels. Meten is weten en doe je uitsluitend met het goede gereedschap. Niet met rommel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 december 2004 Report Share Posted 28 december 2004 Als ik dan die huis tuin en keuken meetlat zie, heb ik zo mijn ernstige twijfels. Meten is weten en doe je uitsluitend met het goede gereedschap. Niet met rommel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 Die aanzuiginstallatie van Micro heeft al heel wat harde gruisjes en korreltjes in het kwetsbare vinyl geperst! Om de plaat over het gehele oppervlak te ondersteunen, ook wanneer die niet helemaal vlak is, moet de mat zacht en soepel zijn. Iets zachtharigs (fluweel?) of iets wat lijkt op zacht schuimrubber (neopreen?) zou in aanmerking komen. Maar om resonanties van plateau en plaat te dempen, zou de mat ook nog een grote inwendige demping moeten hebben, en zoveel mogelijk contact moeten maken met zowel de plaat als het plateau. Ik denk dat siliconenrubber, zoals wordt gebruikt voor handsteunmatten bij computers, prima spul zou kunnen zijn. Wordt dat al toegepast voor draaitafelmatten? Aftasten met een lencoclean (met gedestilleerd water + alcohol) dempt overigens resonanties, maakt de plaat schoon (geen spetters), en elimineert statische electriciteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts