Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ik ga voor je opzoeken welke laser hierin zit, je hoort nog van mij ;)

Da's wel handig Bas. Mijn ervaring met Sony CD spelers is altijd prima geweest maar die lasers waren na een jaar of 5-7 altijd versleten en de schakelaartjes in het tray mechaniek ook.

Link to comment
Share on other sites

@ Bellavista

 

Ik vind het ook wel een leuk ding :D

 

 

@ Frank K.

 

Hij stond hear te koop, alleen voor een andere prijs dan degene die via e-bay is verkocht. Jammer dat het je niet gelukt is via e-bay.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Albert Jan, er zullen er nog wel meer komen. Gewoon geduld hebben.

 

Het zou een leuke match zijn met m'n Emitter I.

Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan klinken.

En als ik de combinatie goed heb, wil ik eens gaan orienteren naar een nieuwe(re)

platenspeler.

 

Maar alles op zijn tijd.

 

Groet: Frank. :)

Link to comment
Share on other sites

Sony betrouwbaar?

 

Sony had voor mij een naam van degelijkheid, gebruiksgemak, klantvriendelijke service. Wat een deceptie. :(

ZoNie heeft er sinds 1996 met de pet naar gegooid. Snel geld verdienen, waardeloze service en overal met hun dikke neus induiken. Dat noemen ze klantenbinding (zoals bij Microshit). Ik noem het wurggrepen. Waardeloos gewoon.

Voor 1996 was er niks mis mee. Vanaf 1996 is het een ramp.

Gelukkig is er sinds vorig jaar februari een nieuwe dirk in Japan en die is nogal conservatief. In dit geval is dat prettig, want hij heeft al een paar aardige dingen uitgevoerd. De kwaliteit moet naar het niveau van begin jaren 90, SACD wordt niet meer in ge

Link to comment
Share on other sites

zonder flips zaten we nu nog naar die zwarte kraak dingen te luisteren

 

Het is Philips toch een keer gelukt om een nieuw formaat succesvol op de markt te brengen <_< nouja, met de hulp van Zonie :P

Of we daar nou blij mee moeten zijn, ik probeer zoveel mogelijk op zwart kraakding te kopen, alleen als het te moeilijk wordt koop ik zo'n flipsschijfje :P

Link to comment
Share on other sites

Het is Philips toch een keer gelukt om een nieuw formaat succesvol op de markt te brengen <_< nouja, met de hulp van Zonie :P

Dan vergeet je de CC (Compact Casssette) die in no time de 8-track van destijds er uit drukte zelfs in de VS.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Philips vind van alles uit, maar kan geen produkt neerzetten.

 

 

Hubertinus

Bekend probleem van Philips. Op innovatief gebied waren ze altijd goed, maar het fabriceren van hun spullen was en is altijd naadje. :blink:

E

Link to comment
Share on other sites

Philips vind van alles uit, maar kan geen produkt neerzetten.

 

 

Hubertinus

Bekend probleem van Philips. Op innovatief gebied waren ze altijd goed, maar het fabriceren van hun spullen was en is altijd naadje. :blink:

E

Link to comment
Share on other sites

Philips vind van alles uit, maar kan geen produkt neerzetten.

 

 

Hubertinus

Prima TL's trouwens :P

TL's, prima. Maar ja, wat kun je daar nu verkeerd aan doen. :blink:

Neem nu al hun apparaten waar een mechanisme in zit, die maken allemaal en zonder uitzondering een rot herrie. Zelfs die Senseo van hun maakt nog een klere herrie.

Nee, bij Philips hebben ze duidelijk geen isolatie uitgevonden. :(

Maakt ze ook geen reet uit hoe de consument er over denkt en/of het ervaart; ieder nieuw apparaat wat ze uitbrengen maakt gewoon weer een lading rot herrie. :confused:<_<

Link to comment
Share on other sites

TL's, prima. Maar ja, wat kun je daar nu verkeerd aan doen. :blink: 

Neem nu al hun apparaten waar een mechanisme in zit, die maken allemaal en zonder uitzondering een rot herrie. Zelfs die Senseo van hun maakt nog een klere herrie.

Nee, bij Philips hebben ze duidelijk geen isolatie uitgevonden. :(

Maakt ze ook geen reet uit hoe de consument er over denkt en/of het ervaart; ieder nieuw apparaat wat ze uitbrengen maakt gewoon weer een lading rot herrie. :confused:  <_<

Consumenten elektronika steund voor het grootste deel op marketing.

De kwalitijd van Philips vind je in de pro afdeling,

ik denk dat je b.v. weinig sport zou zien zonder Philips.

 

(ook lawaaiig trouwens, dat sport :D )

Link to comment
Share on other sites

Jubileem uitvoering ter gelenheid van20 jaar D102III. Puur zilver (99.9%) met gratis Pentatone SACD/cd sampler.

 

Kost normaal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...