Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

mijn laatste aanwinst

mini_basis.jpg

 

en het is geen deceptie.

Gefeliciteerd. Mij is er zojuist eentje voor de neus weggekaapt op E-Bay.

Overboden met maar 1 Euro in de laatste seconde.

Balen als een stekker.

 

Mag ik vragen waar jij de Mini Basic vandaan hebt?

 

Frank :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Gefeliciteerd. Mij is er zojuist eentje voor de neus weggekaapt op E-Bay.

Overboden met maar 1 Euro in de laatste seconde.

Balen als een stekker.

 

Frank :rolleyes:

Je weet helemaal niet hoeveel de gast die 'm gewonnen heeft, heeft geboden. Het verschil is net de minimale stap, maar het kan goed zijn dat hij wel

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de uitleg Sodejuu, maar ik was al wel bekend met de biedingen op E-Bay. Maar had niet meer verwacht dat het maximumbedrag dat ik had ingevoerd

op de valreep zou worden overboden. Ik had mijn zinnen een beetje gezet op de MiniBasis. Achteraf bekeken het maximumbedrag iets hoger moeten invoeren. Aldoende leert men.

Volgende keer beter.

 

Frank :)

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de uitleg Sodejuu, maar ik was al wel bekend met de biedingen op E-Bay. Maar had niet meer verwacht dat het maximumbedrag dat ik had ingevoerd

op de valreep zou worden overboden. Ik had mijn zinnen een beetje gezet op de MiniBasis. Achteraf bekeken het maximumbedrag iets hoger moeten invoeren. Aldoende leert men.

Volgende keer beter.

 

Frank :)

Beste Frank,

 

 

Wat was die prijs, waar het voor weg is gegaan ?

 

 

MvG,

 

 

Haudio

 

 

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wat een commentaar  :P Zo goed :rolleyes:  :lol:

 

Sony%20cdp-X7esD%201.jpg

Beste Henk,

 

Gefeliciteerd!! Blij dat iemand hier sony nog op waarde weet te waarderen. En hoe klinkt ie? Durf het bijna niet te zeggen maar die schreeuwd om een mega mod. :D

 

Groeten,

Bas

beste bas,

 

oldtimers moet je origineel houden zegt mijn vader altijd ;)

Link to comment
Share on other sites

sony gaat snel stuk.

Waarop basseer jij dat? Ik heb nog nooit iets van Sony in huis gehad wat defect is gegaan. Met Philips word dat een heel ander verhaal.

 

 

Frank. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Hubertinus

Mijn eerste Sony cd speler is kapot gegaan. Een Sony TV had op een bepaald moment geen kleur meer. Maar ondanks dat heb ik niks tegen Sony. Ik heb toen gewoon weer een andere Sony TV gekocht.

 

Hubertinus

Link to comment
Share on other sites

Misschien dat ik het niet lang genoeg in huis heb gehad, zodat het de kans niet kreeg om kapot te gaan. Maar tot nu toe draai ik al ruim 2 jaar tot volle tevredenheid met de 555.

 

Frank. :D

Link to comment
Share on other sites

Sony betrouwbaar?

 

Geen audio, maar mijn huidige klaptop is een Sony. Wat een drama:

- nieuwe HD

- nieuw toetsenbord

- nieuwe DVD/CD-rom

- a-drive stuk

- 1 van de 2 USB-poorten stuk

- linker speakertje stuk

- defect in het scherm

- beide scharnieren... gebroken

- inmiddels ook hardware matige opstart/stabiliteits-problemen

 

Deze klaptop heb ik prive via een echte dealer gekocht in de veronderstelling dat ik 'm daar ook kon laten servicen. Dat bleek niet zo: dat gaat via een servicedesk. Alleen al je verhaal vertellen kost 20 euro! Sommige dingen heb ik laten repareren, maar dat was al met al erg duur. Te duur.

 

Sony had voor mij een naam van degelijkheid, gebruiksgemak, klantvriendelijke service. Wat een deceptie. :(

Link to comment
Share on other sites

Sony betrouwbaar?

 

Sony had voor mij een naam van degelijkheid, gebruiksgemak, klantvriendelijke service. Wat een deceptie. :(

ZoNie heeft er sinds 1996 met de pet naar gegooid. Snel geld verdienen, waardeloze service en overal met hun dikke neus induiken. Dat noemen ze klantenbinding (zoals bij Microshit). Ik noem het wurggrepen. Waardeloos gewoon.

Voor 1996 was er niks mis mee. Vanaf 1996 is het een ramp.

Gelukkig is er sinds vorig jaar februari een nieuwe dirk in Japan en die is nogal conservatief. In dit geval is dat prettig, want hij heeft al een paar aardige dingen uitgevoerd. De kwaliteit moet naar het niveau van begin jaren 90, SACD wordt niet meer in ge

Link to comment
Share on other sites

Sony betrouwbaar?

 

Geen audio, maar mijn huidige klaptop is een Sony. Wat een drama:

- nieuwe HD

- nieuw toetsenbord

- nieuwe DVD/CD-rom

- a-drive stuk

- 1 van de 2 USB-poorten stuk

- linker speakertje stuk

- defect in het scherm

- beide scharnieren... gebroken

- inmiddels ook hardware matige opstart/stabiliteits-problemen

 

Deze klaptop heb ik prive via een echte dealer gekocht in de veronderstelling dat ik 'm daar ook kon laten servicen. Dat bleek niet zo: dat gaat via een servicedesk. Alleen al je verhaal vertellen kost 20 euro! Sommige dingen heb ik laten repareren, maar dat was al met al erg duur. Te duur.

 

Sony had voor mij een naam van degelijkheid, gebruiksgemak, klantvriendelijke service. Wat een deceptie. :(

Beste,

 

Koop dan ook een Apple Powerbook ;)

 

Verder nergeer ik hier alle boe berichten over Sony. Nee zo'n plastik Arcam met het goedkoopste sony loopwerk is betrouwbaar, Of nee een Quad-77 met cheap ass onbetroubaar cdm12 loopwerk. En zo kan ik tig voorbeelden opnoemen van vele gerenomeerde merken die nog geen 10e van de kwaliteit van een sony ES speler halen.

 

En Joopie, (en dit is geen grap) laat ik hier maar niet typen wat een drama's ik heb gehad met Cyrus apparaten. Ondergedimensioneerde elco's en diodes. Diode slaat door, wisselspanning komt op de elco'. Elco kan dat voltage niet aan. Resultaat een groot chemisch spuitfeest, en een klant die van slag af is. En dit is niet mijn enige slechte ervaring met het slecht in elkaar gezette Cyrus!

 

Groeten,

Bas

Link to comment
Share on other sites

Deze klaptop heb ik prive via een echte dealer gekocht in de veronderstelling dat ik 'm daar ook kon laten servicen. Dat bleek niet zo: dat gaat via een servicedesk.

Ik heb het idee dat je je hebt laten afschepen. In het consumentenrecht moet de verkopende partij instaan voor zijn product en hierop de wettelijke garantie geven, hij mag de verantwoording niet afschuiven naar een of andere servicedesk; die belt hij maar.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...