Jump to content

Aldi speakers rotzooi?


Arnie
 Share

Recommended Posts

Maar veel meer kan er gelukkig niet aan stuk.

Mag ik hier mijn twijfels over hebben :rolleyes:;)

Ik bedoel natuurlijk mechanisch. Er zitten verder geen uisteeksels aan die kunnen afbreken. Ook de aansluitklemmen steken niet uit. Zitten 'verzonken'... Een speaker kun je natuurlijk altijd opblazen. Of als je in de conus gaat staan prikken of zo... 448.gif

En je moet ook niet proberen of het ding kan stuiteren... <_<

Link to comment
Share on other sites

Van www.hifi.nl

 

Een DVD-speler kopen bij het Kruidvat, een set luidsprekers bij de Aldi of een Homecinema set bij Karwei, het is de dagelijkse praktijk. Betekent dit dat ook de HiFi speciaalzaak aan deze praktijken mee moet gaan doen? U bent op zoek naar een nieuwe grasmaaier of u bent toe aan een nieuw servies? Neem dan eens een kijkje bij uw lokale HiFi-winkel voor de mooiste aanbiedingen.

 

Natuurlijk zal dit nooit (zeg nooit, nooit) gaan gebeuren. Maar misschien moet de HiFi speciaalzaak maar eens gaan kijken naar producten die traditiegetrouw buiten haar aandachtsveld liggen. Waarom niet MP3 walkman

Link to comment
Share on other sites

Knap dat je dat kan zien... Aldi heeft gewoon goede acties waarbij apparaten idioot goedkoop weg gaan. Het zijn inderdaad vast Eltax of Jamo zuiltjes, merken die vaak de grond in getrapt worden, maar toch in sommige gevallen een haast onverslaanbare prijs/prestatie verhouding hebben neergezet.. En voor 90 euro natuurlijk helemaal!

 

Eltax gebruikt vaak 25mm spaanplaat. Spaanplaat klinkt goedkoop en dus niet HiFi maar zo slecht is dat spul ook weer niet! MDF is ook maar een zootje geperste pulp / houtspanen..

Link to comment
Share on other sites

Guest muziekfreak

Nogal ja...teveel voor het geld pffft je blijft lachen met sommige mensen hier dit vraagt wel om domme reacties van mijn kant uit. En wederom heeft die mod hier lopen kloten [wissen enzo] bleuuh kotsmisselijk word je soms hear <_<

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...