r.marijnissen Posted 9 november 2004 Report Share Posted 9 november 2004 ik heb een harman kardon avr 4000 en een harmankardon dvd 20 eigenlijk nooit echt problemen gehad met dvd's op 1 hoofdstuk van andere film na. alleen wil hij de dvd matrix revolutions niet afspelen. deze dvd is ok volgens mij, hij speelt wel af op andere dvd spelers en pc. de andere delen speelt hij wel af en ook de making of van die 2e dvd die er bij zit geeft geen problemen, en hij heeft het toestraks ook gedaan. maar toen ik naar een andere hoofdstuk/chapter wou gaan ging het weer fout. de dvd speler begint te draaien maar loopt niet door dan stopt hij weer even en probeert het weer, hij leest het als hetware niet, na zon 6 x te draaien geeft hij aan: dat de dvd mischien foute data bevat. ligt dit nu aan dat deze dvd speler een paar jaar oud is? lijkt me sterk want hij doet het verder goed of komt het vaker voor dat een dvd speler een enkele dvd niet leest? is deze anders van fabriek af gebrand of zo? is er iets aan te doen? of heeft iedere dvd speler weleens ooit problemen met 1 dvd???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.marijnissen Posted 10 november 2004 Author Report Share Posted 10 november 2004 niemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 10 november 2004 Report Share Posted 10 november 2004 Lees de forums er maar op na: iedere DVD speler, ongeacht prijs en merk weigert wel eens te doen wat ie moet doen. Het kan heel goed aan de DVD liggen, maar een even grote kans dat het aan de DVD speler ligt, wellicht een slechte fout correctie? Je zou eenzelfde Matrix DVD eens kunnen huren bij videotheek of biep om te zien of deze ook problemen oplevert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 november 2004 Report Share Posted 10 november 2004 Welke regiocode is de DVD? Die moet voor een Europese speler Regio2 zijn. Als de DVD regio1 is (VS/Canada) dan speelt ie 'm niet. De speler regiocodevrij maken is dan de oplossing, of je kan een low-budget player kopen. die speelt 'm ook af, want die zijn regiocode vrij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts