kingarthur Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Allooooooow, hier een boerke vanuit Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Nu zijn die wel degelijk aanwezig, maar vrij discreet, strak en zeker niet "boomerig". Maar het zou nog wat "luider" mogen , jawel. Ha beste pepe boer, Draai eens wat laag bij met een Equalizer. Blijft het dan nog zo strak en win je volume in het laag dan is het probleem opgelost. Maar ik denk dat de kans groot is dat je op het gebied van strak en snelheid in het laag verliest. Een ander idee is een gat aan de achterkant van de speaker boren en vervolgens de speakers dicht bij de muur zetten.. In iedergeval weer iets om te proberen! groet, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Het vermogen kan m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Gezien de speaker zou het toch mogelijk moeten zijn dat er een fatsoenlijk laag wordt geproduceerd, zou je dit wat nadrukkelijker willen horen, lijkt het mij in de eerste plaats nuttig eens met de speakers te gaan schuiven, zoek wat ondersteuning van de muren of zelfs een hoek. Gaten in de speakers hakken lijkt mij meer iets voor barbaren................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts