saabcabriol Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 Geachte lezers, heb een DM 220i, waarvan de middelste speaker niet meer werkt . Geen B&W vervangende speakers meer beschikbaar, wie weet een oplossing? Graag jullie reacties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 Vertel even wat meer over de boxen. B&W is bowers en wilkers of zo ? Sytse Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 Ga met je kapotte speaker eens naar Speaker&Co, Speakerland of Remo. Daar kunnen ze je denk ik het beste adviseren. Neem wel de tijd, wie weet besluit je wel tot iets heel anders dan dat je eigenlijk van plan was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saabcabriol Posted 5 oktober 2004 Author Report Share Posted 5 oktober 2004 Klopt, B&W speakers, Bowers en Wilkers. Speaker & co is ongeveer 200 km bij mij vandaan, dus niet direct een optie. Daarom telefonisch maar eens bij de B&W-importeur navraag gedaan, de vervanging door een nieuwe midrange speaker is niet meer mogelijk wegens het uit productie nemen. Gelijkwaardige andere merken midrange speakers zijn er niet. Dus de set maar vervangen door twee van MBQuart (TWO XL). Dus mijn vraag vervalt hierbij. Heb nu dus ov. wel een heleboel onderdelen voor als mijn andere 2 B&W DM220 eventueel uitvallen, of zijn er eventueel geinteresseerden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts