gerardjose Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Hallo lezers, ik ben op zoek naar een draadloze koptelefoon die goed klinkt. Misschien heb jij een suggestie! mvg. gerard Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:Sennheiser heeft een heel pakket draadlozen in huis. Zeer waarschijnlijk zit daar voor jouw wel een goede tussen. Link naar Sennheiser Of gewoon naar sennheiser.nl dat leest wat makkelijker!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 In de makro stond een tijdje terug een draadloze sennheiser (ik weet alleen het typenr niet meer). Deze kan ik je wel AFraden, voelt enorm kitch aan en klinkt voor geen meter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Ik heb zelf een AKG Acoustics K 405 AFC II, en die bevalt prima. Je moet wel oppassen met de plaatsing van de zender (vlak naast de TV en je krijgt last van een pieptoon), en als het signaal langere tijd afwezig is gaat de zender 'uit', en hoor je alleen een verschrikkelijke partij ruis. Vivanco maakt ze ook, maar die heb ik nog echt goed beluisterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door DVD Fiel:Ik heb zelf een AKG Acoustics K 405 AFC II, Vivanco maakt ze ook, maar die heb ik nog echt goed beluisterd. Ik heb driemaal Vivanco gehad, dit was driemaal bagger ondanks dat ze altijd de testen van de consumentenbond winnen. Tegenwoordig zit er weer draad tussen en dit bevalt stukken beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Heb een RS65 en die klinkt erg goed voor een draadloze. Voordeel is dat je oren nooit kunt beschadigen want zoveel vermogen heeft het versterkertje niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts