paul demo Posted 12 augustus 2004 Report Share Posted 12 augustus 2004 http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/l...akers/85241.jpg Deze luidsprekers zag ik staan op Marktplaats. Slechts voor 450 euro. Lijkt me een mooi bedrag, maar kent iemand het merk K-Audio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 12 augustus 2004 Report Share Posted 12 augustus 2004 http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/l...akers/85241.jpg Deze luidsprekers zag ik staan op Marktplaats. Slechts voor 450 euro. Lijkt me een mooi bedrag, maar kent iemand het merk K-Audio? Wat staat er aan begeleidende tekst bij die foto? Ik kan die advertentie niet zo snel vinden. Overigens, ik heb nog nooit van dat merk gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 12 augustus 2004 Report Share Posted 12 augustus 2004 Staat niet veel bij, eerlijk gezegd niets. Zoek naar Kaudio onder Luidsprekeres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 12 augustus 2004 Author Report Share Posted 12 augustus 2004 http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/l...akers/85241.jpg Deze luidsprekers zag ik staan op Marktplaats. Slechts voor 450 euro. Lijkt me een mooi bedrag, maar kent iemand het merk K-Audio? Wat staat er aan begeleidende tekst bij die foto? Ik kan die advertentie niet zo snel vinden. Overigens, ik heb nog nooit van dat merk gehoord. Zeer mooie en goede zuilen. Type avc van K-AUDIO. Top in azie. Hier niet zo bekent. Super geluid en zeer mooi afgewerkt en afgelakt. Max input 120 watt 8 ohm Nieuw 1850 gulden. Nu 450 euro. Heb zelf nieuwere versie gekocht. Stofkappen staan niet op foto. Zuilen zijn veel mooier dan wat de foto laat zien. TEL;0548613623. Bij Deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 12 augustus 2004 Report Share Posted 12 augustus 2004 Beste, De afwerking ziet er i.i.g. zeer goed en verzorgd uit. Uit azie komen soms de meest verassende mooie dingen voor een bedrag dat je bijna niet kunt geloven (En nee ik heb het niet over meisjes ). Je kunt zeker overwegen om eens bij de aanbieder te gaan luisteren. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 12 augustus 2004 Report Share Posted 12 augustus 2004 AG acoustics uit Azi Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 13 augustus 2004 Author Report Share Posted 13 augustus 2004 Je kunt zeker overwegen om eens bij de aanbieder te gaan luisteren. Als je op zoek bent naar een paar mooie (zo te zien) luidsprekers zou ik dat ook doen Ik was nog steeds niet van plan om van de elektrostaten af te stappen. Maar ik vond het gewoon vreemd dat er zo'n mooi afgewerkte speaker voor zo weinig geld werd aangeboden. Het is zelfs bijna jammer dat ik van ELS systemen hou, als ik dat zo zie. Menig vriendin zou tevreden zijn met van die kasten als K Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 27 augustus 2004 Report Share Posted 27 augustus 2004 Hallo, Ik ben op vakantie hier in China bij mijn schoonfamilie. In een kapperszaak zag ik luidsprekers van het merk Opel, bij iemand thuis Fusion, in een audiozaak AVlight. Allemaal zijn het goed afgewerkte luidsprekers. AVlight gebruikt zelfs Vifa luidspreker-units. Ze lieten me de AVlight horen met een DVD van The Eagles. Op het eerste gehoor klonk het goed. De set kost 4000RMB (ongeveer 400euro) en krijg je een audio processor amplifier, DVD en 5 luidsprekers, allen goed afgewerkt. Ze hadden ook een duurdere staan van 16000RMB, maar daar waren de front luidsprekers me te groot. De website van AVlight is www.AVlight.com.cn. Van de anderen weet ik geen sites van. Televisies zijn ook te krijgen voor erg lage prijzen, maar ik zag voornamelijk 4:3 beeldformaat televisies. Namen van chinese televisie merken zijn bv Skyworth, Changhong, TCL, allen leveren een goede beeldkwaliteit. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr toast Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 wie wilt met een vrachtwagen naar china....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 wie wilt met een vrachtwagen naar china....??? Kan beter een vrachwagen daar kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr toast Posted 1 september 2004 Report Share Posted 1 september 2004 ga jij lopen dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts