Jump to content

K-Audio

paul demo
 Share

Recommended Posts

http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/l...akers/85241.jpg

Deze luidsprekers zag ik staan op Marktplaats. Slechts voor 450 euro. Lijkt me een mooi bedrag, maar kent iemand het merk K-Audio?

Wat staat er aan begeleidende tekst bij die foto? Ik kan die advertentie niet zo snel vinden. Overigens, ik heb nog nooit van dat merk gehoord.

http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/l...akers/85241.jpg

Deze luidsprekers zag ik staan op Marktplaats. Slechts voor 450 euro. Lijkt me een mooi bedrag, maar kent iemand het merk K-Audio?

Wat staat er aan begeleidende tekst bij die foto? Ik kan die advertentie niet zo snel vinden. Overigens, ik heb nog nooit van dat merk gehoord.

Zeer mooie en goede zuilen.

Type avc van K-AUDIO.

Top in azie.

Hier niet zo bekent.

Super geluid en zeer mooi afgewerkt en

afgelakt.

Max input 120 watt

8 ohm

Nieuw 1850 gulden.

Nu 450 euro.

Heb zelf nieuwere versie gekocht.

Stofkappen staan niet op foto.

Zuilen zijn veel mooier dan wat de foto laat

zien. TEL;0548613623.

Bij Deze

Je kunt zeker overwegen om eens bij de aanbieder te gaan luisteren.

Als je op zoek bent naar een paar mooie (zo te zien) luidsprekers zou ik dat ook doen :)

Ik was nog steeds niet van plan om van de elektrostaten af te stappen. Maar ik vond het gewoon vreemd dat er zo'n mooi afgewerkte speaker voor zo weinig geld werd aangeboden.

Het is zelfs bijna jammer dat ik van ELS systemen hou, als ik dat zo zie. Menig vriendin zou tevreden zijn met van die kasten als K Audio :lol:

• 2 weeks later...

Hallo,

Ik ben op vakantie hier in China bij mijn schoonfamilie. In een kapperszaak zag ik luidsprekers van het merk Opel, bij iemand thuis Fusion, in een audiozaak AVlight. Allemaal zijn het goed afgewerkte luidsprekers. AVlight gebruikt zelfs Vifa luidspreker-units. Ze lieten me de AVlight horen met een DVD van The Eagles. Op het eerste gehoor klonk het goed. De set kost 4000RMB (ongeveer 400euro) en krijg je een audio processor amplifier, DVD en 5 luidsprekers, allen goed afgewerkt. Ze hadden ook een duurdere staan van 16000RMB, maar daar waren de front luidsprekers me te groot. De website van AVlight is www.AVlight.com.cn. Van de anderen weet ik geen sites van.

Televisies zijn ook te krijgen voor erg lage prijzen, maar ik zag voornamelijk 4:3 beeldformaat televisies. Namen van chinese televisie merken zijn bv Skyworth, Changhong, TCL, allen leveren een goede beeldkwaliteit.

Jan