Jump to content

"Bals" stekkers

leobus
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben bezig een netkabel te bouwen.

Een Wattgate apparatenstekker heb ik al kunnen vinden. Nu ben ik nog op zoek naar een "Bals" stekker voor in de wandcontactdoos.

Wie weet een adres, liefst in Nederland, waar ik ze kan kopen?

Groet,

Leobus

Hallo,

Ik ben bezig een netkabel te bouwen.

Een Wattgate apparatenstekker heb ik al kunnen vinden. Nu ben ik nog op zoek naar een "Bals" stekker voor in de wandcontactdoos.

Wie weet een adres, liefst in Nederland, waar ik ze kan kopen?

Groet,

Leobus

Ruad,Amsterdam.

Oh en bij hem hier onder B)

Beste Pjotr, en Paul,

Wat er zo bijzonder aan de Bals stekekrs is, is dat deze stekkers extreem dikke kabel diktes toelaten, goede kontacten hebben, en gewoon heel stevig.

Ik had in het begin inderdaad wat moeite om eraan te komen, nu haal ik ze uit het buitenland, en kan ik ze gewoon leveren.

Groeten,

Bas

Beste Pjotr, en Paul,

Wat er zo bijzonder aan de Bals stekekrs is, is dat deze stekkers extreem dikke kabel diktes toelaten, goede kontacten hebben, en gewoon heel stevig.

Ik had in het begin inderdaad wat moeite om eraan te komen, nu haal ik ze uit het buitenland, en kan ik ze gewoon leveren.

Groeten,

Bas

Dat is met andere industriestekkers ook het geval Bas? Ze zijn ook waterdicht tot 7m te krijgen. Maar misschien is het toch het blauwe kleurtje wat het hem doet :D

titel.jpg

BTW Bals komt toch gewoon uit Duitsland?

;)

Beste Pjotr, en Paul,

Groeten,

Bas

Dat is met andere industrie stekkers ook het geval Bas? Ze zijn ook waterdicht tot 7m te krijgen. Maar misschien is het toch het blauwe kleurtje wat hem het doet :D

titel.jpg

BTW Bals komt toch gewoon uit Duitsland?

;)

Beste Pjotr,

Stekkers die ader diktes tot 4 mm kunnen verwerken zijn zeer schaars. Ik ben helemal niet om audiofiele redenen aan Bals gekomen, maar uit noodzaak. Voor een extreme voeding voor een SSL mengtafel hadden we zulke stekkers nodig. Geloof mij maar als ik zeg dat er niets anders waar ik deze kabel in kon verwerken.

Bals komt uit Duitsland ja, en daar koop ik ze ook in :)

Groeten,

Bas

Ik koop ze gewoon bij de groothandel in Nederland <_< ...als ik ze nodig heb ;)

Beste Ruud,

Tja, de groothandel in nederland is me iets te duur wanneer ik er veel te gelijk inkoop.

Groeten,

Bas

Beste Bas,

Wat is veel :unsure: en wat is duur :rolleyes:;)