Jump to content

Mikro Seiki DD 33

paul demo
 Share

Recommended Posts

Gisteren voor weinig geld een Mikro Seiki DD 30 speler opgehaald. Door tijdgebrek vandaag pas op het wandplateau geplaatst en een Grado green eronder. Meteen even de phono vootrap van mijn versterker aangepast en er komt zowaar muziek uit.

Het klinkt echt vele malen beter dan mijn Thorens 166, echt niet te geloven.

Maar nu het vraagje: zijn er nog manieren om dit apparaat op te waarderen of te dempen????? Of is dat nergens voor nodig?

:confused::confused::confused:

Masterbase eronder....???

:)

Hoi Hans,

ik heb masterbase onder alles hier in huis geprobeerd, maar helaas dat schoot niks op. Vanmiddag voor de lol wel ff een setje Isocoins onder een van de speakers gehaal en dat gaf wat meer strakheid in het laag. Op zoek nu dus naar een extra setje isocoins :)

Masterbase eronder....???

Hoi Hans,

ik heb masterbase onder alles hier in huis geprobeerd, maar helaas dat schoot niks op. Vanmiddag voor de lol wel ff een setje Isocoins onder een van de speakers gehaal en dat gaf wat meer strakheid in het laag. Op zoek nu dus naar een extra setje isocoins :)

Onder een draaitafel kan het in combinatie met de (rubber?) pootjes en materiaal van het rack wel helpen.

Bij mijn LP12 tussen de voetjes en natuurstenen plaat bracht het wel wat. Maar Misschien dat in jouw opstelling het weer heel anders is.

Overigens liggen er bij mij andere honingraat-sandwichplaatjes onder.