Jump to content

Advies gevraagd ?

CorradoGek
 Share

Recommended Posts

Ik ben en onlangs verhuisd en nu wil ik al mijn audio vervangen op de tv na. Op het moment heb ik een bij elkaar geraapt zooitje wat aan vervanging toe is. Ik ben geen audiofiel die het duurste van het duurste apparatuur heeft staan, maar ik zie mijzelf zeker niet als een persoon die bij de BCC een JVC setje van

Het beste advies krijg je van de VAKMAN.

Precies, ook de "betere" zaak heeft surround en kan je van een demo en advies voorzien, toegespitst op je budget en wensen/eisen.

Hallo,

Ik ben onlangs naar een vakman geweest, maar daar werd ik gepusht naar 1 set. En ik wil juist meerdere opties hebben waaruit ik zelf kan keizen. Ik weet ook het kwalitatieve verschil niet tussen een DENON of een NAD. En ik denk dat ik op een forum meer objectiever advies krijg dan bij de vakman, of ligt het aan de vakman waar ik geweest ben.

Ik wil zeker nog een keer naar een andere vakman een alle aanbevelingen naast elkaar te testen zodat ik een keuze kan maken. Dat scheelt mij en de vakman het minste tijd.

Hallo,

Ik ben onlangs naar een vakman geweest, maar daar werd ik gepusht naar 1 set. En ik wil juist meerdere opties hebben waaruit ik zelf kan keizen. Ik weet ook het kwalitatieve verschil niet tussen een DENON of een NAD. En ik denk dat ik op een forum meer objectiever advies krijg dan bij de vakman, of ligt het aan de vakman waar ik geweest ben.

Ik wil zeker nog een keer naar een andere vakman een alle aanbevelingen naast elkaar te testen zodat ik een keuze kan maken. Dat scheelt mij en de vakman het minste tijd.

Ga dan naar een andere VAKMAN.

Vroeg of laat vind je iemand die voldoende aandacht aan je besteed. ;)

S-M.

Ik wil zeker nog een keer naar een andere vakman een alle aanbevelingen naast elkaar te testen zodat ik een keuze kan maken.

Dat is, gezien je budget, zeker aan te bevelen.

Je kunt de "vakmensen" dan ook mooi tegen elkaar uitspelen. Sla ze maar om de oren met de prijs van de concurrent. Geeft niks. Laat ze maar een beetje moeite doen. Het zijn jouw zuurverdiende centjes....

Wedden dat ze dan toch "even in de computer gaan kijken om de prijzen te checken"? :rolleyes:

Guest muziekfreak
Hallo,

Ga dan naar een andere VAKMAN.

Vroeg of laat vind je iemand die voldoende aandacht aan je besteed. ;)

S-M.

Nou sorry hoor maar dit is echt....laamaar.....de man vraagt advies van jullie en jullie komen met zoiets aan?!?!? :confused: valt me zwaar tegen!

Hallo

Ik ken alleen maar de denon [althans het topmodel van hun] ff type kwijt lol

Ik denk dat denon het heel goed doet op het gebied van HT...het voordeel van deze amps is dat ze nooit verouderen ;) als er bv een nieuwe dolby-soort is zoals bv 8.1 kun je hem laten modificeren naar 8.1 [geloof dmv van modules]

Het geluid van een denon is zeergoed tenoemen...zoals ik al zei ik ben alleen bekend met de reference receiver van hun. Bij ons thuis draaien we met de Elac 200 series...dit klinkt geweldig...met muziek vind ik het helaas wat minder mooi in stereo of directmode.

Maargoed denon is dus een goede keus in het HT gebied [subjectief]

Kwa speakers die je kunt ophangen..Elac heeft een mooie serie die klein zijn en zeer krachtig

classicgroup.gif

Deze vallen inmiddels onder classics in de elac productielijn.

De url: Elac Electroacustics

Ik zou zo niet weten welke andere merken je aan de muur kunt hangen. Ik hoop dat er meer mensen zijn die je tips willen geven over het aanschaf van een set <_<

MVG MUZIEKFREAK

Nou sorry hoor maar dit is echt....laamaar.....de man vraagt advies van jullie en jullie komen met zoiets aan?!?!?  :confused:  valt me zwaar tegen!

Op een beurs in Duitsland ooit dit gehoord en gezien :

http://www.creaktiv.cc/creakustik/start.htm

Het zijn, nee, beter lijken , schilderijen. Weet niet wie dat in Nederland in de winkel heeft hangen,maar daar kan je wel achterkomen.

S-M.