Jump to content

Ja ja 3 pagina's..... :)

Recommended Posts

NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS

Zoals al eerder werd toegezegd, heeft KF naar aanleiding van de recensie van Werner Ero, en de vriendelijke mondelinge kritiek van Erik Klijnsmit en Puur, de kleine spekstenen luidsprekers "SoundStone 20" voorzien van dezelfde midden/hoog combinatie als die van de overige modellen ("King", "Prince" en "SoundStone 30").

Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren.

Morgenmiddag komen er al een paar forummers luisteren, overigens.

Zelfbouwers zijn 't, die de bedoelde midden/hoog combinatie wel eens in actie willen horen, voordat ze beslissen of ze zelf zoiets gaan bouwen met units die ze dan bij Speaker & Co gaan kopen.

Geen handel, dus, voor Klaas.

Hij lijkt wel gek, ja.

Maar om de een of andere reden houdt hij nu eenmaal van zelfbouwers.

("Kant-en-klare troep kopen in een winkel, dat kunnen we allemaal wel.

Zelfbouwers... d

Niet zo triomfantelijk Spido! Je hebt je natuurlijk aardig ingespannen om dit stukje te achterhalen waarin ik desgevraagd heb bericht dat deze set te koop is. Een welbestede zaterdagmiddag! :P Ongetwijfeld heb je even verder gelezen dat ik er echter niet zo nodig van af hoef en dat ik de bewuste set niet bepaald aanprijs. Zie de quote hieronder. Je verwijt mij Maggies op te lappen en te kwader trouw te verkopen. Je zit er naast...

RonL Gepost op: 6 Jun 2003, 23:36:00

A. Niet zo triomfantelijk Spido! Je hebt je natuurlijk aardig ingespannen om dit stukje te achterhalen waarin ik desgevraagd heb bericht dat deze set te koop is. Een welbestede zaterdagmiddag! :P

B. Ongetwijfeld heb je even verder gelezen dat ik er echter niet zo nodig van af hoef en dat ik de bewuste set niet bepaald aanprijs. Zie de quote hieronder. Je verwijt mij Maggies op te lappen en te kwader trouw te verkopen. Je zit er naast...

(...) Mijn Magnepan 0.6QR klinkt heel fris in vergelijking tot de 2.5R en ik denk dat het midden een dip vertoont. De 2.5R gaat echter belangrijk dieper in het laag en ook de hoogweergave van de true ribbon is niet te versmaden.

Het staat je vrij om te komen luisteren. De prijs van de 2.5R is 1.100 euro. Ik doe daar niet geheimzinnig over. Ik hoef ze ook niet kwijt, want ik heb er nog grootse plannen mee (op het gebied van modificatie)

C. Het was eenvoudiger en eerlijker geweest om even een linkje te plaatsen maar dat kwam in jouw reactie natuurlijk niet van pas. Lullo B)

Link Magnepan

Beste Ron,

Ad A: Zoektijd was dertig seconden.

Ad B: Onzin! Het door jou toegevoegde citaat is juist een gladgelikt verkooppraatje, waarin je de koopwaar geestdriftig aanprijst:

* "belangrijk dieper in het laag" - gel*l: een maggie doet niets wat ook maar in de buurt van echt laag komt!

* "de hoogweergave van de true ribbon is niet te versmaden" - dat klopt... maar wil je nou echt een tweeter van die omvang? elke kleine ribbon is net zo goed en is een betere puntbron).

En om de argelozen nog een beetje koopgeiler te maken, kom je ook nog met het platvloerse "hard to get" verkoopargument. "Gauw beslissen! Ze zijn te koop! Kapotte Maggies, (afval, eigenlijk: er zouden geheel nieuwe membranen in moeten, met de originele thermisch/hydraullisch ingelaste stroomgeleiders en geen amateuristisch frutselplakwerk!) voor maar elfhonderd euro. Moeten alleen nog even geplakt worden. Hardstikke goed, hoor. Koop ze maar gauw, want eigenlijk w

Ondanks alle commotie is het natuurlijk wel zo dat die PePe's beter klinken dan 90 % van wat er op de hifimarkt te koop is.

Zeker die speksteen dingen hebben mogelijkheden omdat:

1. De kast heel stijf en dood is,

2. Er nauwelijks filters inzitten die de zaak verzieken,

3. Er hoogwaardiger units worden gebruikt dan in de meeste hifi kasten worden gebruikt.

4. Klaas w

Ondanks alle commotie is het natuurlijk wel zo dat die PePe's beter klinken dan 90 % van wat er op de hifimarkt te koop is.

Zeker die speksteen dingen hebben mogelijkheden omdat:

1. De kast heel stijf en dood is,

2. Er nauwelijks filters inzitten die de zaak verzieken,

3. Er hoogwaardiger units worden gebruikt dan in de meeste hifi kasten worden gebruikt.

4. Klaas w

Dat slaat nergens op, als je 0,00000... % van de markt hebt. Hoeveel van die PP's gaan er nu werkelijk per jaar definitief Appelscha uit? Je kan wel het beste van de wereld in de aanbieding hebben, maar als niemand anders het hebben wil ben je met nix bezig.

;)

Geldt dit niet voor de gehele audio-handel ? :unsure:

Nou, ik heb weer eens genoten. :confused:

Het is een en al giftigheid over en weer. Dit kunnen geen volwassen mensen zijn. :confused:

Zo gaat dat nu ook met kinderen uit de buurt, de

Dat slaat nergens op, als je 0,00000... % van de markt hebt. Hoeveel van die PP's gaan er nu werkelijk per jaar definitief Appelscha uit? Je kan wel het beste van de wereld in de aanbieding hebben, maar als niemand anders het hebben wil ben je met nix bezig.

;)

Geldt dit niet voor de gehele audio-handel ? :unsure:

Het geldt zoiezo voor wat je dan ook wil verkopen. Met heel hard schreeuwen dat jij top producten hebt en de rest maar rotzooi is kom je niet ver.

Als die PP's werkelijk goed lopen heeft Spido helemaal geen behoefte en tijd om Hear een beetje te zitten klieren.

;)

(...)

Beste Spido,

;)

Beste Pjotr,

Jij redeneert als een hifi-boer, nietwaar?

"Een luidspreker is goed... wanneer hij goed verk

Zoals al eerder werd toegezegd, heeft KF naar aanleiding van de recensie van Werner Ero, en de vriendelijke mondelinge kritiek van Erik Klijnsmit en Puur, de kleine spekstenen luidsprekers "SoundStone 20" voorzien van dezelfde midden/hoog combinatie als die van de overige modellen ("King", "Prince" en "SoundStone 30").

Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. (...)

beste spido ,

ik zal eens kijken of ik volgende week een dagje vrij kan krijgen . om naar het noorden te kachelen .

:rolleyes:

Hallo Erik,

Dat zou Klaas heel leuk vinden!

Misschien zijn er wel lieverdjes in de Zuid-Westhoek van Holland die je mee zou kunnen / willen (?) nemen?

ik heb alle 14 pagina's doorgelezen. Geweldig dit is nog beter leesvoer dan wat ik terug vindt op de site van hifi.nl. Moderators kennen ze hier niet. Je mag elkaar uitmaken voor wat je wilt zonder dat er ingegrepen wordt. En dan gaan er mensen op hifi.nl lopen piepen als ene Henno wordt afgezeken en liever op het hear forum actief zijn, want daar is het allemaal zo geweldig. En diezelfde mensen........

Ach ;););)

groeten.

waarschijnlijk 1 van mijn laatste bijdrage op dit forum, maar dat lees ik ook op het andere forum en diegene komt ook steeds terug, dus wie weet

Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. (...)

beste spido ,

ik zal eens kijken of ik volgende week een dagje vrij kan krijgen . om naar het noorden te kachelen .

:rolleyes:

Hallo Erik,

Dat zou Klaas heel leuk vinden!

Misschien zijn er wel lieverdjes in de Zuid-Westhoek van Holland die je mee zou kunnen / willen (?) nemen?

waar komen de wijzen ook al weer vandaan?

<_<