Jump to content

Harman Kardon Speakerset

Plukkie
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik kom net kijken in audioland dus ik had zoals de meeste nieuwelingen een paar vragen.

Ben op zoek naar een mooie en goede set.

Ik heb nu het volgende op het oog.

De Harman Kardon AVR230

+

HArman Kardon DVD 22 of 30

+

HArman Kardon Speakerset HKTS11 met 200W subwoofer.

Of ik wil een versterker van onkyo met een bose acoustimas set.

ik heb helaas nog geen erfenis gehad en niet meer te besteden.

Is er nog iets anders wat zeker een aanrader is om naar te luisteren?

De set moet geschikt zijn voor dolby dig. en het liefst zoek ik kleine speakers + sub woofer.

The lady in the house heeft een beetje een hekel aan die grote kasten dus bij deze als nog iemand interesse heeft in een paar Sony boxen 3 weg 100W 8ohm.

Geef dan maar een seintje

Ik hoor het wel

Plukkie :wacko:

Guest muziekfreak

Wat je ook doet koop geen bose acoustimass ;) Ik ga hier verder niet op in.

Het enigste wat ik kan melden is je betaalt er teveel voor t.o.v. de kwaliteit

als je echt wilt weten wat bose inhoud lees de vele reviews en trek dan je conclusie Bose acoustimass reviews

Ik zou persoonlijk gaan voor een mooie b&w,klipsch.als het echt lowbudget meot zijn dan is Eltax de speaker die je zoekt ;) dan ben je voor een paar honderd euro compleet!

Suc6 met je zoektocht

MVG Muziekfreak

Guest muziekfreak
Ga gewoon eens wat luisteren, het gaat om jouw oren, en als je Bose mooi vindt, dan koop je desnoods Bose.. ;)

dit zijn reviews van mensen die deze set ook daadwerkelijk hebben staan thuis ;) Dit vergeet ik erbij tevermelden...we hebben het niet over een hifiblad recensie

Ga gewoon eens wat luisteren, het gaat om jouw oren, en als je Bose mooi vindt, dan koop je desnoods Bose.. ;)

dit zijn reviews van mensen die deze set ook daadwerkelijk hebben staan thuis ;) Dit vergeet ik erbij tevermelden...we hebben het niet over een hifiblad recensie

Het enige wat ik wou zeggen is dat het altijd om je eigen oren gaat en niet om die van een ander, recensist of eigenaar.. :)

Guest muziekfreak

Het enige wat ik wou zeggen is dat het altijd om je eigen oren gaat en niet om die van een ander, recensist of eigenaar.. :)

Zit wat in...anderzijds als er 20 reviews opstaan van een bepaald merk speaker. Waarvan er maar 3 positief zijn Dan bedenk ik me toch wel even, of dat ik wel de goede keus ga maken ja of nee?!?! -_-

Het hoeft niet per se duur te zijn om geweldig muziek te maken. Neem nu bijvoorbeeld de Tannoy M1 (kostte destijds ca 400 gulden per paar) en met mijn versterker klonk dat fantastisch. Het laag gaat niet zo laag maar daar kan je een subwoofer voor gebruiken.

Wil je meteen 5 luidsprekers of liever stereo? Wat gebruik je het meeste?

nando

Het liefst meteen 5 speakers want de speakers die bij mijn TV geleverd zijn (dwz Philips matchlinge met dolby digital) zijn echt helemaal niets.

Daarvoor dacht ik of iemand die HKTS11 van Harman kent en of het wat is.

Ik moet zeggen ik vind de Bose niet slecht klinken alleen is de bass niet perfect en en het is natuurlijk ook afhankelijk van wat je gewend bent of niet soms.

Het lijkt mij dat menig van jullie er met andere oren naar luistert als ik.

Daarvoor is een beetje advies van mensen die er wat meer verstand van hebben nooit weg.

Al met al heb ik nog niemand over die Harman Kardon set gehoord.

Is dit wat er is op dit moment een mooie combi te koop voor niet al te weinig geld.

ca. 1200 euro voor de avr 230 receiver + dvd30 + hkts11. via pick2pay geloof ik.

In ieder geval bedankt voor de tip over Bose ik zal er toch nog eens wat beter :unsure: naar gaan luisteren.

En ik hoor graag wat over die Combi van Harmon.

En ik hoor graag wat over die Combi van Harmon.

Ik vrees dat er maar weinig mensen die gehele set zullen kennen.

De meeste mensen op een forum als deze hebben namelijk een set die bestaat uit verschillende merken. Zelden zul je zien dat men zowel de versterker, CD/DVD-speler als ook de speakers van 1 merk heeft.

Ik moet zeggen ik vind de Bose niet slecht klinken alleen is de bass niet perfect en en het is natuurlijk ook afhankelijk van wat je gewend bent of niet soms

Da's waar. het is net wat je gewend bent, wat je wensen en eisen zijn.

Persoonlijk vind ik Bose ook echt bagger voor 't geld, maar als jij 't best mee vind vallen dan is daar niks mis mee, en 't voldoet tenslotte wel aan jullie beide eisen.

Groeten,

Alco

Nou ik ben geslaagd alhoewel dat wil zeggen de combi zoals omschreven.

Dus niet de bose, met enige optie dat ik de speaker set van harmon omruil voor een infinity mocht de harmon mij niet bevallen.

Met andere woorden krijg ik de harmon speakers een 2 weken op proef mee.

Ik laat jullie wel weten wat het eindelijk is geworden en hoe het bevalt uiteraard.