Manus Posted 3 mei 2004 Report Share Posted 3 mei 2004 Beste, Even semi offtopic. Aangaande Kernenergie moet je beslist dit eens lezen. Heb ik ook gedaan en ik vond het shocking!! lees!! Groeten, Bas Juist! Voor wie Chernobyl is vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 mei 2004 Report Share Posted 4 mei 2004 Beste manus, Ik ben het eigenlijk nooit vergeten, maar ik stond er voor het eerst pas echt bij stil toen ik het foto verslag van deze dappere (en niet geheel on antrekkelijke ) dame las. Het is echt freaky eng om een complete stad zo intens leeg te zien. De tijd heeft er letterlijk 18 jaar stil gestaan gestaan. Vooral die foto van die Kermis (die dus ook 18 jaar stil is blijven staan). Toevallig eergisteren op Discovery "the Disaster of Chernobyl" gezien. Eveneens zeer indrukwekkend. Een stomme fout en een eigenwijze man (de engineer op dat moment) en het kan zo uit de hand lopen. Nogmaals ik was echt even 10 minuten stil na het zien van de eerder door mij geplaatste link... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts