luxmanL81 Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 goeje morge ik heb steunen voor mijn magnat's van 530 mm hoog met zowel onderaan de poten als zowel boven op het plateau spikes waar de speakers op staan en ze staan op 100 mm van de muur met een hoek van 75 graden de kamer in en op mijn linoleum vloer legt een stuk tapijt ( karpet of hoe dat heten mag ) nu heb ik dat voor de gein is veranderd om te kijkeh wat er zou gebeuren nou het geluid was niet meer wat het was, dus nu staat alles weer in de oude situatie wat zijn dingen dan soms bepalend ............zeg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 april 2004 Report Share Posted 26 april 2004 Ik weet niet wat je hebt veranderd, maar plaatsing van speakers en ruimte zijn inderdaad erg bepalend. Zelf was ik er nog steeds niet, na maanden proberen, uit wat de optimale plaats van de speakers is. Nu heb ik de poorten veranderd en kan ik weer gaan testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 26 april 2004 Author Report Share Posted 26 april 2004 ow ja dat was ik vergeten de steunen met de spikes door houten kolommetjes vervange en de hoek met de muur geen 75 gr maar recht voor de muur en het karpet eruit dus alleen nog een galdde vloer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts