Nederbelg Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Heeft iemand op dit forum ervaring met de Graaf Venticinque ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 6 januari 2003 Author Report Share Posted 6 januari 2003 Hm, blijkbaar niet zo veel mensen met ervaring met een Venticinque. Zijn er mensen met ervaringen met andere Graaf versterkers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donderju Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door Nederbelg:Hm, blijkbaar niet zo veel mensen met ervaring met een Venticinque. Zijn er mensen met ervaringen met andere Graaf versterkers? waarom alleen graaf er zijn meer goede buizen versterkers donderju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 6 januari 2003 Author Report Share Posted 6 januari 2003 Ik heb begrepen dat een buizenversterker goed zou combineren met mijn Vision Acoustique Eden luidsprekers. Ik moet dit uiteraard eerst nog zelf gaan beluisteren, maar wil alvast eens wat informatie verzamelen. Waarom Graaf? Ik weet ergens een Graaf Vewnticinque te koop staan. Uiteraard zijn andere buizenversterkers ook mogelijk. Hoeft niet pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts