joerick Posted 7 februari 2004 Report Share Posted 7 februari 2004 Ik heb ongeveer E 2.000 beschikbaar voor een CD speler. Heeft iemand nog tips?? Ik heb Master Slamm luidsprekers, Primare voor- en eindversterker, en siltechbekabeling (classic). Op dit moment heb ik een Sony XA 5 ES CD speler, maar volgens mij is deze gedateerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 7 februari 2004 Report Share Posted 7 februari 2004 Ik heb ongeveer E 2.000 beschikbaar voor een CD speler. Heeft iemand nog tips?? Op dit moment heb ik een Sony XA 5 ES CD speler, maar volgens mij is deze gedateerd. even zonder gekheid . koop voor 2000 euro cd's . geeft veel meer voldoening . beter dan die sony kan niet . veel slechter ook niet trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 7 februari 2004 Report Share Posted 7 februari 2004 Of ietsje minder cd's kopen en onderzoeken of - door enige ingrepen - de speler op een hoger plan te tillen is ? Leg dit eens voor aan Bas, voor de hand liggend lijkt de vervanging van de clock, vast wel meer te doen, zonder direct al teveel cd's te verliezen............... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 februari 2004 Report Share Posted 7 februari 2004 Beste Joerick. Die 5ES is wellicht veel beter dan je denkt. Of besteeds die 2000 Eur. aan andere dingen in de keten. Of zoek een zeer goede DAC, want de 5ES is een toploopwerk en beter zul je niet snel vinden. Of kijk eens naar een SCD-1 die je 2e hands voor rond de 2000 eur. kunt vinden. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
turtlespeed Posted 9 februari 2004 Report Share Posted 9 februari 2004 een "ingespeelde" 508.24 of 588 van Meridian is wellicht iets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts