mordante Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 Heb nu een oude Proton amp en die wil ik vervangen met een Rotel RC 995 pre en RB 1070 Power amp. Verder heb ik Driade 75/B speakers en CEC CD2100 cd speler. (Is de CD speler te modden?) Hebben jullie evetueel advies hierover? Weet niet heel veel van top hifi vindt het wel leuk maar wel erg duur. En voor de volgende upgrade wil ik een platen splere kopen zat te denken aan een rega P3. Greets Arjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 Beste Arjan, Als geld een probleem is dan is het misschien een idee om voor die P3 op www.ebay.de te kijken. Wordt daar regelmatig nieuw aangeboden voor rond de 500 EUR (bijvoorbeeld hier) (P2 voor 400 EUR en P25 voor 900 EUR). Mooiste oplossing blijft, in mijn ogen/oren dan, om naar Sneek af te reizen en je door Henk/Audioselectief een platenspeler te laten aanmeten. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 CEC CD2100 cd speler. (Is de CD speler te modden?) Hebben jullie evetueel advies hierover? Greets Arjan Beste Mordante, Dat is zeker het geval, en de moeite waard. Als basis van de speler, plaatsing van een Tentlabs XO-2. Mijn ervaring met deze clock is, dat de rust toeneemt. De uitlijning van instrumenten (en het zwart tussen de instrumenten) veel beter wordt. De dynamiek wordt enger en spontaner. De speler klinkt vnazelfsprekender, rustiger en krijgt meet drive. Verder valt er altijd nog veel winst te boeken door modificatie (van simpele tot grote) van de uitgangstage. Een speler vakkunidg laten modificeren geeft bijna altijd veel meer waar voor het geld dan en niewe kopen. Voor info over modificatie en guido tent clocken. info@soundevolution.nl Binnenkort is de website online! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 januari 2004 Author Report Share Posted 21 januari 2004 Tnx Bas, als de website af is zal ik zeker even kijken, wanneer denk je dat de website online is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 Tnx Bas, als de website af is zal ik zeker even kijken, wanneer denk je dat de website online is? Beste Mordante, Binnen nu en twee weken. Als je wilt kan ik je wel wat modificatie foto's sturen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts