Lorenzo Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Amici, bij deze zou ik jullie graag wat willen vragen. In mijn zoektocht naar nieuwe luidsprekers is mijn oog gevallen op de nieuwe DCI-LT electrostatische luidsprekers van Audiostatic. Nu heb ik op verschillende websites op het Internet gelezen dat deze luidsprekers erg gevoelig zijn voor stof en rook. Nu rook ik zelf niet maar ik vroeg me af wat exact met de gevoeligheid voor stof bedoeld wordt? Gaan de membranen stuk als er te veel stof op komt? Ik ben erg zuinig op mijn spullen maar het lijkt me eerlijk gezegd niks als ik elke dag zou moeten stofzuigen als jullie begrijpen wat ik bedoel. En wat ik me altijd heb afgevraagd: als de luidsprekers aan staan (onder stoom) en je raakt per abuis het membraan aan, krijg je dan een schok? Last but not least: heeft er iemand miscchien naar deze speakers geluisterd en er ervaring mee? Alvast bedankt! Mvg, Rainer Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Gewoon kopen!!!! Ik draai al jaren met veel plezier op Audiostatic. Zeker bij de nieuwere modellen is kans op extra slijtage bijzonder klein omdat de elektronica ervoor zorgt dat de snanning uitgeschakeld wordt op het moment dat er geen signaal is. Als je gecharmeerd bent van het geluid, en ja iets minder laag, zeker kopen. Je zult er veel plezier van hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Ik heb de dci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts