Shadow_Zero Posted 7 januari 2004 Report Share Posted 7 januari 2004 Via google de enige Nederlandse review (tot nog toe) gevonden van dit apparaatje ( http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/nie...id=1394&LIMIT=0 ). Ik vroeg me af of er nog anderen zijn die een mening over deze receiver hebben en waar ik hem het goedkoopst kan krijgen (heb al op kieskeurig.nl gekeken). Wat ik me ook afvraag is waarom de Amerikaanse retail price $299,99 is terwijl hij in Nederland zo'n 500 euro kost! Zou ik nog een prijsdaling binnenkort kunnen verwachten? Gebeurt dat wanneer ze de 2004 serie uitbrengen? (en zo ja, wanneer gebeurt normaal gesproken?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 Kijk eens op http://amos.catalogcity.com/cc.class/cc?ma...1310889&ccsyn=1 De grote broer, SA-HE200 (6 x 130 W, 10 - 100.000 Hz, S/N 108 dB, THD 0,03%) voor maar 380 dollar! Bijna niks, dus, in euro's tegenwoordig... Heb je een credit card? Wat let je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 Jaja, die dollar is op dit ogenblik ook even mijn favoriete valuta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow_Zero Posted 12 januari 2004 Author Report Share Posted 12 januari 2004 Wat me let is dat ik dat geen mooi bakkie vindt, er geen ruimte voor heb en dat die internetzaak niet internationaal verzendt Wat is het grote voordeel? Meer power en meer aansluitingen? Ik ben voor die SA-XR25 alle US online stores af gegaan die ik kon vinden, maar zelfs degenen die op de site claimen internationaal te verzenden doen het niet (gemaild). Er schijnen afspraken te zijn met de grote merken dat deze niet buiten een bepaalde regio worden verzonden, dus vette pech. Kzal em toch echt in Nederland (Europa) moeten halen. Daarbij, als je em van internet haalt komen er nog eens $150 verzendkosten bij en 19% btw en heb je een lastige situatie bij technische mankementen (been there). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts