Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen


cgm
 Share

Recommended Posts

De jarigen van vandaag van harte gefeliciteerd en......

voor Henrie natuurlijk zijn (rode?) droomauto toegewenst :D

Psies....

 

b2001iaz0422a.jpg

 

:)

Nou, het is niet m'n droomauto (die is fel oranje en luistert naar de naam McLaren F1 Le Mans Prototype ^_^B):wub: ) maar als iemand 'm per se kwijt wil, zeg ik geen nee hoor ;):D

 

Klik (plaatje is wat groot)

 

Bedankt voor de felicitaties allemaal. En Dick, ik ben nog altijd import-Tukker he, net als jij import-Sallander(?) bent (toch?)... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik neem alvast een voorschotje op morgen want dan vier ik de derde verjaardag van m'n kleine knul. Ik ben op dit z'n baby video aan het capturen om op dat eens voor onszelf en de opa's en oma' s op DVD te branden. Het gaat snel....

 

Maar zoals gezegd, Henk, nu alvast een fijne verjaardag gewenst morgen en nog vele jaren in goede gezondheid.

 

Conqubite

Link to comment
Share on other sites

Haudio,

 

Van harte, en dat je er nog maar vele jaren aan vast mag plakken in een goede gezondheid samen met je naaste(n). 56 alweer, hele leeftijd. Wil je wel op tijd beginnen met inwerken van PD en MJ zodat we over een aantal jaren (9 of zo) niet ineens zonder een platenspelergoeroe ziten?

 

Gromule,

 

Ook van harte. Alhoewel ik betwijfel of je dit leest. Geregistreerd in februari 2004 en moet zijn eerste posting nog doen.

 

Enno :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...