vihori Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Wie kan mij aan enige info helpen over de Sonus Faber Amator eindversterker. Het gaat hier om een eindversterker waarvan er maar een beperk aantal is gebouwd. Als iemand mij kan helpen aan een origineel of copy van de gebruikaanwijzing dan ben ik een blij mens Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Mail eens naar Sonus Faber, die zijn gevestigd in Cremona in Italie. <<<Klik hier..>>> Dit is ook de stad waar Stradivarius (en veel andere vioolbouwers) vandaan komt. Ze zijn daar in Cremona blijkbaar erg blij met de Sonus Fabers, want die staan zelfs in het gemeentemuseum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vihori Posted 14 december 2003 Author Report Share Posted 14 december 2003 Mail eens naar Sonus Faber, die zijn gevestigd in Cremona in Italie. <<<Klik hier..>>> Dit is ook de stad waar Stradivarius (en veel andere vioolbouwers) vandaan komt. Ze zijn daar in Cremona blijkbaar erg blij met de Sonus Fabers, want die staan zelfs in het gemeentemuseum. Ja, goed idee maar waar is de link naar hun E-mail adres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Mail eens naar Sonus Faber, die zijn gevestigd in Cremona in Italie. <<<Klik hier..>>> Dit is ook de stad waar Stradivarius (en veel andere vioolbouwers) vandaan komt. Ze zijn daar in Cremona blijkbaar erg blij met de Sonus Fabers, want die staan zelfs in het gemeentemuseum. Ja, goed idee maar waar is de link naar hun E-mail adres? Tja... kant ook niet vinden....??? Misschien dan toch maar naar Durob audio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts