Jump to content

De Aragon Palladiums spelen heel mooi


Recommended Posts

Beste,

 

 

Jesus wat een negativiteit weer. WAt andre ook zegt, het is nooit goed. Schrijft hij een recensie, is het niet goed. Zegt hij er bijna niets over, is het ook niet goed :(.

 

Jullie (de negatievelingen) zijn gewoon stinkend jaloers op dez prachtige mono's!

 

Alsof jullie die blijdschap niet hebben als je wat nieuws hebt gekocht!

 

Groeten,

Bas

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

 

 

Jesus wat een negativiteit weer. WAt andre ook zegt, het is nooit goed. Schrijft hij een recensie, is het niet goed. Zegt hij er bijna niets over, is het ook niet goed :(.

 

Jullie (de negatievelingen) zijn gewoon stinkend jaloers op dez prachtige mono's!

 

Alsof jullie die blijdschap niet hebben als je wat nieuws hebt gekocht!

 

Groeten,

Bas

 

't was maar een grapje hoor Bas. Wij gunnen Andr

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

 

 

Jesus wat een negativiteit weer. WAt andre ook zegt, het is nooit goed. Schrijft hij een recensie, is het niet goed. Zegt hij er bijna niets over, is het ook niet goed :(.

 

Jullie (de negatievelingen) zijn gewoon stinkend jaloers op dez prachtige mono's!

 

Alsof jullie die blijdschap niet hebben als je wat nieuws hebt gekocht!

 

Groeten,

Bas

 

deze keer ben ik het niet.

;)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

 

 

Jesus wat een negativiteit weer. WAt andre ook zegt, het is nooit goed. Schrijft hij een recensie, is het niet goed. Zegt hij er bijna niets over, is het ook niet goed :(.

 

Jullie (de negatievelingen) zijn gewoon stinkend jaloers op dez prachtige mono's!

 

Alsof jullie die blijdschap niet hebben als je wat nieuws hebt gekocht!

 

Groeten,

Bas

Komt omdat alles wat hij goed vindt hijzelf heeft :D

En ik ben niet jaloers op Andr

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Audiopaul:

 

nou nou :D:D:D

 

Maar jopie heeft wel gelijk. :D

 

In het begin klinkt het niet zo overtuigend als je verwacht had. Na een paar uurtjes spelen klinkt het allemaal losser. Nog een dagje later komt er ineens diepte in het geluidsbeeld. Weer een dag later treed het geluidsbeeld zelfs ver buiten de luidsprekers. Nog een dag later ontvouwt zich een volwaardig driedemsionaal beeld en klinkt het allemaal veel gedetailleerder, rustiger en losser. weer een dag later klinkt zelfs het laag gecontroleerder met meer drive. Dan nog een dag later onstijgt het geluidsbeeld elke CD-spelere die je ooit in je leven beluistert hebt. er is niet beters meer te vinden. :)

 

Dan ga je een weekje op vakantie. Je komt weer thuis en het klinkt allemaal weer hetzelfde als de eerste dag dat je de speler kocht. Je bent diep teleurgesteld en gaat toch maar weer op zoek naar een nieuwe CD-speler. :D

je vraagt je gelijkertijd af hoe het toch komt dat je jezelf zo voor de gek kunt houden terwijl je je hier helemaal niet bewust van was. :D

 

 

Edwin

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Edwin Snoek:

 

Maar jopie heeft wel gelijk. :D

 

In het begin klinkt het niet zo overtuigend als je verwacht had. Na een paar uurtjes spelen klinkt het allemaal losser. Nog een dagje later komt er ineens diepte in het geluidsbeeld. Weer een dag later treed het geluidsbeeld zelfs ver buiten de luidsprekers. Nog een dag later ontvouwt zich een volwaardig driedemsionaal beeld en klinkt het allemaal veel gedetailleerder, rustiger en losser. weer een dag later klinkt zelfs het laag gecontroleerder met meer drive. Dan nog een dag later onstijgt het geluidsbeeld elke CD-spelere die je ooit in je leven beluistert hebt. er is niet beters meer te vinden. :)

 

Dan ga je een weekje op vakantie. Je komt weer thuis en het klinkt allemaal weer hetzelfde als de eerste dag dat je de speler kocht. Je bent diep teleurgesteld en gaat toch maar weer op zoek naar een nieuwe CD-speler. :D

je vraagt je gelijkertijd af hoe het toch komt dat je jezelf zo voor de gek kunt houden terwijl je je hier helemaal niet bewust van was. :D

 

 

Edwin

 

Nou Edwin, je wordt bedankt, ik ga maar sigarenbandjes sparen! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Audiopaul:

 

Nou Edwin, je wordt bedankt, ik ga maar sigarenbandjes sparen! :D:D:D

 

Ik ging natuurlijk even van een negatief scenario uit. Dat wil niet zeggen dat je gelijk sigarenbandjes hoeft te sparen. :D:D

 

Ik bedoeld eigenlijk dat als je een CD-speler koopt, en het valt thuis eigenlijk erg tegen, dat je jezelf vaak voor de gek probeert te houden door het geluid in je hoofd goed te praten, waardoor je je alleen nog maar focused op de positieve eigenschappen in het totale geluidsbeeld. na een tijdje besef je zelf ook wel dat wat eerst niet goed klonk, later ook niet goed zal klinken. Maar om de aankoop te rechtvaardigen probeer je bewust en onbewust allerlei psychologische truuks uit te halen om de aankoop te rechtvaardigen voor jezelf.

het tegenovergestelde bestaat ook, dat een Cd-speler voortreffelijk klinkt in het begin, en dat je door meer luisteren en gewenning steeds meer dingen waarneemt in het totale geluidsbeeld. Dit heeft weinig tot niets met inspelen te maken, maar hoofdzakelijk met het "eigen maken" van het "nieuwe geluidsbeeld" wat je waarneemt. Het duurt een tijdje dat dit nieuwe geluidsbeeld zich weer settelt in je geheugen en zich vormt tot je nieuwe persoonlijk referentie.

 

Dokter Edwin cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Edwin Snoek:

 

Maar jopie heeft wel gelijk. :D

 

In het begin klinkt het niet zo overtuigend als je verwacht had. Na een paar uurtjes spelen klinkt het allemaal losser. Nog een dagje later komt er ineens diepte in het geluidsbeeld. Weer een dag later treed het geluidsbeeld zelfs ver buiten de luidsprekers. Nog een dag later ontvouwt zich een volwaardig driedemsionaal beeld en klinkt het allemaal veel gedetailleerder, rustiger en losser. weer een dag later klinkt zelfs het laag gecontroleerder met meer drive. Dan nog een dag later onstijgt het geluidsbeeld elke CD-spelere die je ooit in je leven beluistert hebt. er is niet beters meer te vinden. :)

 

Dan ga je een weekje op vakantie. Je komt weer thuis en het klinkt allemaal weer hetzelfde als de eerste dag dat je de speler kocht. Je bent diep teleurgesteld en gaat toch maar weer op zoek naar een nieuwe CD-speler. :D

je vraagt je gelijkertijd af hoe het toch komt dat je jezelf zo voor de gek kunt houden terwijl je je hier helemaal niet bewust van was. :D

 

 

Edwin

 

ik roep het al jaren .

allemaal spygologie .

elke cd speler klinkt bijna hetzelfde .

de ene klinkt een beetje anders anders dan de andere .

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Edwin Snoek:

Dan ga je een weekje op vakantie. Je komt weer thuis en het klinkt allemaal weer hetzelfde als de eerste dag dat je de speler kocht. Je bent diep teleurgesteld en gaat toch maar weer op zoek naar een nieuwe CD-speler. :D

Dit heb ik juist het tegenovergestelde. Als ik een tijd lang niet geluisterd heb, damn wat klinkt het toch lekker ;)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door JSA:

Dit heb ik juist het tegenovergestelde. Als ik een tijd lang niet geluisterd heb, damn wat klinkt het toch lekker ;)

 

Dat komt omdat je op het strand alleen maar naar zakradio's en ghettoblasters loopt te luisteren. Vind je het gek dat het thuis beter klinkt. :D

 

Als je het thuis al langere tijd goed vind klinken, dan klinkt het niet slechter als je na een tijdje weer thuiskomt. Ik ging uit van een aankoop waar je eigenlijk niet tevreden mee bent en probeert goed te praten in je hoofd.

Wat me wel opvalt is, dat als ik een langere tijd {een paar weken} van huis ben weggeweest, het geluid wel weer even wennen is. Het komt dan zeg maar de eerste halfuur luisteren niet zo vertrouwd meer over. Na een tijdje heb ik het "herkenbare geluidsbeeld"" weer eigen gemaakt en klinkt het weer vertrouwd als vanouds.

 

Edwin

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Edwin Snoek:

 

Ik ging natuurlijk even van een negatief scenario uit. Dat wil niet zeggen dat je gelijk sigarenbandjes hoeft te sparen. :D:D

 

Ik zat ook maar wat te dollen, sigarenbandjes sparen doe ik wel als ik 80 ben en hartstikke doof! :D

 

Ik bedoeld eigenlijk dat als je een CD-speler koopt, en het valt thuis eigenlijk erg tegen, dat je jezelf vaak voor de gek probeert te houden door het geluid in je hoofd goed te praten, waardoor je je alleen nog maar focused op de positieve eigenschappen in het totale geluidsbeeld. na een tijdje besef je zelf ook wel dat wat eerst niet goed klonk, later ook niet goed zal klinken. Maar om de aankoop te rechtvaardigen probeer je bewust en onbewust allerlei psychologische truuks uit te halen om de aankoop te rechtvaardigen voor jezelf.

 

Het tegenovergestelde bestaat ook, dat een Cd-speler voortreffelijk klinkt in het begin, en dat je door meer luisteren en gewenning steeds meer dingen waarneemt in het totale geluidsbeeld. Dit heeft weinig tot niets met inspelen te maken, maar hoofdzakelijk met het "eigen maken" van het "nieuwe geluidsbeeld" wat je waarneemt. Het duurt en tijdje dat dit nieuwe geluidsbeeld zich weer settelt in je geheugen en zich vormt tot je nieuwe persoonlijk referentie.

 

Dokter Edwin cool.gif

 

Inhakend op je tweede variant zijn van daaruit natuurlijk weer twee zijsporen mogelijk:

 

1. je w

Link to comment
Share on other sites

Jullie hebben allemaal gelijk :D;) , wat ik bedoelde is dat een apparaat koud uit de auto gehaald niet op zijn normale niveau zal presteren :P:P

 

Heb ik het nog niet eens over eek.gif inspelen eek.gif van een nieuw apparaat :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...