Guest Huub Derkx Posted 25 november 2001 Report Share Posted 25 november 2001 Wie kan mij helpen aan de Nederlandse importeur van Clearlight Audio RDC kegels? Ik ben op zoek naar deze kegels voor onder mijn apparatuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 november 2001 Report Share Posted 25 november 2001 hoi Hubertinus, Een Nederlandse importeur heb ik (nog) niet gevonden, echter aangezien je toch niet zo ver van Duitsland af woont is hier het e-mail adres waar je een Duitse distributeur kan navragen: mail@clearlight-audio.de Trouwens, de kegels zien er prachtig uit. Ik weet niet of ze ook zo geweldig werken, maar normaal gesproken zijn die duitse dingen zo slecht nog niet. Probeer anders ook eens de AZE dempers. Goossens in Echt zal je graag een demo geven over dit produkt. Die werken zelfs als je ze op de apparaten legt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 26 november 2001 Report Share Posted 26 november 2001 Bedankt voor de tip. Die Clearlight RDC kegels worden in elke test goed beschreven. Zowel in Duitse alsook in Engelse bladen. Ik had Clearlight al een mailtje gestuurd mar ik heb nog niks gehoord. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts